dimarts, 23 de juny del 2009

PIZZA





Avui pizza !!




Les meves filles l'altre dia per sopar em van dir - tu mama descansa que nosaltres farem el sopar, la veritat tot primer em va fer por peró al final vaig pensar que si seguien la recepta fil per randa no és podien equivocar, així que m'en vaig anar a la dutxa i les vaig deixar que fesin elles el sopar, i aquí en teniu el resultat!




-He que fa goig!!!















INGREDIENTS:








200 gr d'aigua,


50 gr d'oli d'oliva,


25 gr de llevat fresc o 2 sobres de deshidratat (vaihné),


1 culleradeta de sal ,


400 gr de farina .



farcit:




Tomata solis ,


4 frankfurts,


1 bossa de mozzarela fresca,


1 tall de formatge sec qualsevol,


3 talls de pernil dolç,


orenga.






PREPARACIO:

Precalentem el forn a 180º




1. Posem l'aigua amb oli dins del vas i programem 1 minut, 37º, velocitat 2, afegim el llevat i remanem 4 segons a velocitat 4.





2.Incorporem la farina juntament amb la sal i programem 1 minut velocitat espiga, si la massa ens queda enganxada al vas vol dir que li falta farina, i si fa boletes vol dir que li falta aigua.




3.Posem paper vegetal a la plata del forn i estirem la massa ben fina, posem la tomata (pot ser natural), lamozzarela, el pernil, el frankfurt i l'orenga.



4.La courem al forn a 180º durant 25 - 30 minuts.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.