dimecres, 23 de setembre del 2009

ESPAGUETIS AMB FRANKFURT

MOLT DIVERTITS!!!

Es una manera de preparar un plat divertit i original, és molt fàcil a les meves filles els i va encantar l'idea de menjar uns frankfurts farcits d'espaguetis
No ho dubteu si teniu fills o algún dia teniu invitats petits prepareu aquest plat, segur que els i agradarà!!!
INGREDIENTS:
Frankfurts ( 1 1/2 per persona)
espaguetis
aigua
sal
PREPARACIÓ:
Posem aigua en una caçola a bullir amb sal i un rajolí d'oli.
Mentre tallem els frankfurts en tres talls (els meus eren de pot de vidre grossos) i anem puntxant espaguetis fins travessar-los d'un costat a l'altre.
Els posem a bullir i quan estiguin cuits els colem i servim amb "Ketchup"




2 comentaris:

  1. Els meus nens varem al·lucinar, no sabien pas com hi havia pogut possar els spaguetis a dins.
    Al final els hi vaig explicar i em varem dir que la próxima vegada ho voliem fer ells.
    BONÍSSIMMMMMM


    maica

    ResponElimina
  2. Gràcies Maica espero veure't molt sovint per aquí.

    Judith

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.