dissabte, 19 de desembre del 2009

PIRULETES DE XOCOLATA

Originals i divertides!!

Un regal per aquests dies de nadal, les que encara fem "cagar el tió", podem posar-hi aquestes piruletes tant originals, o sino per acompanyar el café. Les meves nenes m'han ajudat a fer la decoració, a mi m'hauria agradat fer-ne amb pipes, blat de moro, festucs, peró elles em deien que no, que salat i dolç no convina, dèu ser que sóc estranya peró a mi em semblava que tenia de quedar bó. En fi aquí us deixo les nostres piruletes


INGREDIENTS:

200 gr de xocolata negra fondant "nestlé postres"
Fruits secs variats
petits pals de fusta


PREPARACIÓ:

1. Posem la xocolata al vas a trossos i li donem 3 cops de turbo per trinxar-la, després programem 3 minuts, 50º, velocitat 2. Si ens queda xocolata per les parets la fem baixar amb l'espàtula i tornem a programar 1 minut a 50º, velocitat 2.

2. Tallem un tros de paper film i posem els palets a les vores, anem posant una cullerada de xocolata al cim de cada palet fins que ens quedi la punta ben coberta, després i posem els fruits secs i ho deixem refredar.

Nota: Un cop fredes, jo les guardo a dins de la nevera. Per les que no teniu la thermomix, podeu fondre la xocolata al microones, la resta tot igual.

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.