divendres, 19 de març del 2010

AMANIDA XINESA

Comença el bon temps, i ja tinc ganes preparar coses lleugeres, ens hem de començar a preparar per l'operació bikini, que en quatre dies i serem. Avui m'he decidit per aquesta amanida, sempre que anem al xino a menjar acabem agafant amanida, aquella salseta blanca que i posen ens encanta, l'altre dia mirant en els meus llibres de cuina vaig veure la recepta d'aquesta vinagreta, mireu que és ben sencilla de fer i no s'em havia acudit mai de preparar-la, a partir d'ara ja la faré més sovint.

Font: llibre simplemente espectacular de thermomix però no fa falta tenir la thermomix per preparar-la.

INGREDIENTS:

Enciam iceberg
Pernil dolç a daus o tires fines
Soja fresca (la meva de pot de vidre)
Pastanaga tallada a tires o ratllada
Gambetes salades (jo no en tenia)

Vinagreta:
100 ml d'oli de girasol
100 ml de vinagre blanc
1 culleradeta de sal
2 cullerades de sucre



PREPARACIÓ:

1. Posem tots els ingredients de la vinagreta al vas i barregem uns segons a velocitat 5.
Per les que no teniu la thermomix o feu amb el minipimer.





6 comentaris:

  1. T'hi falten les algues, aquella mena de bossa de plàstic transparent :-)
    Pots trobar-ho a qualsevol herboristeria: és el famós agar-agar!

    ResponElimina
  2. Ostres tens tota la raó, peró va ser un dit i fet i vaig posar els ingredients que tenia aquell moment a casa, de totes maneres gracies per dir-me on trobar les algues no ho sabia ben bé a on anar-les a comprar.
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  3. Doncs si que es sencilla, nosaltres menjen amanida tot el any, peró per exemple la rusa i alguna altre la faig més al estiu.
    Muxus

    ResponElimina
  4. No soy asidua de los chinos, pero las ensaladas de allí me gustan y seguramente será por la salsa esa que le ponen que deber ser adictiva.
    Si con thermomix se puede hacer, estamos salvados, seguro que más sana y mejor, ya nos podemos hacer la ensalada en casa.
    Un besito

    ResponElimina
  5. Ostres nena!!! Mil gràcies!!! Sóc molt fan d'amanides i la veritat és que aquesta amanida m'encanta quan vaig als xinos... i l'arros tres delicias i el rotllet de primavera amb moooolta salsa agredolça!!! Petonàs

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies per compartir la recepta de la vinagreta, és taaan bona. Molts petons.

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.