dimecres, 16 de juny del 2010

AMANIDA DE POP

Avui us deixo una altre recepta d'aquestes refrescants per l'estiu i sobretot baixa en calories, a veure si d'una vegada per totes arriba la caloooor !

INGREDIENTS:

100 gr de pebrot verd
100 gr de pebrot vermell
1 ceba gran
300 gr de pop ja cuit (jo el compro a la peixateria)
1 Tomàquet
sal, pebre
50 gr d'oli d'oliva

PREPARACIÓ:

1. Netegem les verdures i les posem al vas juntament amb l'oli, la sal i el pebre. Triturem 2 segons a velocitat 5.

2. Les posem en un vol i afegim el pop tallat a rodelles, ho remenem tot i ho deixem reposar una estona a la nevera abans de consumir.

Nota: Aquesta amanida, és molt bona i refrescant, nosaltres la consumim com a primer plat o per sopar com a plat únic. Si hi poseu pa no n'abuseu, l' amanida porta molt poques calories però el pa ni suma unes quantes.









13 comentaris:

  1. Judith el pop a l'estiu es com mijor se menja ami m'agrada així.
    Molt bó.
    Patonss maca

    ResponElimina
  2. Dons mira que tinc un pop al congelador i no sabía que fer amb ell, gràcies, tastarem aquesta amanida tan bona.
    Judith, m'agrada molt la segona foto del pastís de maduixes, no has pensat fer-la servir per la capçeelera del blog??? quedaria molt be.
    Sé que em fico on no em demanen, era només una idea.
    Petonets

    ResponElimina
  3. Donc mira, m'has donat una idea Carmen, perquè fa dies que estic pensant en canviar-la, gracies

    ResponElimina
  4. Aquesta amanida me la menjaria jo durant tot l'estiu, ben fresqueta despres de la platja!!
    Gràcies per compartir-la!!

    ResponElimina
  5. El pop cuit admet moltes preparacions, aquesta es molt bona, un plat fresquet.
    Petonets

    ResponElimina
  6. Um... qué salpicón más rico!!! Un besote!

    ResponElimina
  7. Eso, eso haber si nos llega el calor, estamos con un tiempo que quien diría que es junio, nadie! la ensalada me gusta mucho mmm Besitos

    ResponElimina
  8. Em sembla que haurem de fer algun conjur per poder anar a la platja aquest estiu. Almenys aquest plat que has preparat ens recorda que gairebé podem tocar l'estiu amb les mans!

    ResponElimina
  9. Eiiii, t'ha quedat molt i molt bé, m'agrada aquesta maduixa mig enfonsada a la gelatina ;-))
    Petonets

    ResponElimina
  10. Qué rica se ve y si encima es baja en calorías mejor aún ajajaj. Besitos guapa.....

    ResponElimina
  11. Judith,
    m'encanta aquesta amanida, molt refrescant i et permet tenir-la a punt amb antelació.
    Si em permets però, et diré només un petit detall, el fer-ho amb la batedora sempre les verdures deixen anar aigua, en canvi tallat ben petit a ganivet... ja sé que porta més feina però el resultat és millor.
    Salut!.
    Manel.

    ResponElimina
  12. Gracies Manel, pel teu consell, però a vegades amb les presses amb un moment ho tens a punt.

    ResponElimina
  13. Avui hem provat aquesta amanida a casa: boníssima! Gràcies per la recepta!

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.