dimarts, 3 d’agost del 2010

COCA DE POMA I PLÀTAN


Ahir vaig tenir la sort de la conèixer a la Mª Angels del blog Visc a la cuina, el nostre encontre va ser breu però em em va agradar molt, això de poder posar-li una cara al plats que veus en un blog sempre et fa gràcia, i com veus que són persones com tu que treballen i sempre que poden dediquen un moment al blog per poder pujar una recepta, igual que tu, això encara t'anima més, perquè en el fons totes les blogueres compartim una cosa que és la passió per la cuina. Aquesta recepta va per tu MªAngels i per tots els meus seguidors/es!!!!!
Avui una recepta molt fàcil sense l'ajuda de cap maquineta.
Font: Blog Canecositas
INGREDIENTS:
1 massa brisa ( la meva del lidl)
1 brick de nata de 200 gr
2 ous
2 cullerades soperes de sucre
sucre avainillat 1 polsim
2 pomes
suc de llimona
1 plàtan
PREPARACIÓ:
Precalentem el forn a 180º
1. Posem la Massa en un motlle i li tallem les vores que ens sobren, anem tallant les pomes a làmines i les ruixem amb el suc de la llimona perquè no s'oxidin, desprès farem el mateix amb el plàtan. Anem posant la fruita al cim de la base ben colocada, la posem al forn 15 minuts perquè la fruita ens quedi tova.
2. Ara preparem el farcit posem la nata, els ous, el sucre i el sucre avainillat, o batem tot fins veure-ho ben unit. passats els 15 minuts de forn aboquem aquesta mescla al cim de la fruita i la deixem coure 30 minuts mes.
La deixem refredar i ja estarà llesta per devorar!!!








6 comentaris:

  1. Judith enhorabuena por esta tarta porque esta combinación de frutas es deliciosa. Te la copio y estas vacaciones la hago. besitos y felices vacaciones...

    ResponElimina
  2. Quines pomes li has posat?
    Ummm!!!
    Poder puc provar de ferla amb grand smith per donarli contrast a la dolçor del platan.
    Ains m'encanta fer visites als vostres blogs, jajaja, desseguida s'em dispara l'enginy, si no fos per vosaltres no podria agafar idees.
    Per cert...
    M'enporto una porció.:P

    Petons!

    ResponElimina
  3. Gracias MªJosé que difrutes tu tambien de las vacaciones!

    ResponElimina
  4. Petita cuina, li vaig posar golden, però la grand smith li donarà aquest puntet àcid tan peculiar que té.
    Bon Estiu!

    ResponElimina
  5. Ummmm qué rica!!!!, es muy parecida a la que acabo de poner en el blog, pero la mia lleva leche condensada en lugar de nata, tendré que probarla porque debe estar muy buena.
    un besito

    ResponElimina
  6. Ei, Judith, a mi també em va fer molta il·lusió posar cara a la teva cuina de l'estany, i a les meves filles també, com vas poder comprovar, els faltaven cames per venir a conèixer-te! Gràcies per aquesta coca, la provaré demà mateix!!! He tornat de vacances i tinc "mono" de cuinar!

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.