dijous, 23 de desembre del 2010

GALETES DECORADES I BON NADAL A TOTHOM!!!

Avui us deixo una recepta ja clàssica a casa meva, aquest any amb les meves filles em decidit no donar felicitacions de nadal, sino donar aquestes galetes decorades amb glaça. Porten feina però també us he dir que ens ho vam molt bé preparant-les.



Desitjo un Bon Nadal per tothom!!!




La recepta aquí
Per fer la glaça, jo la faig molt a ull però us deixo una pauta:
300 gr de sucre glaç
1 clara d'ou
20 gr de suc de llimona
Colorant alimentari (vainhé)

Barregem fins veure-ho ben unit, ens quedarà espès però tingueu en compte que quan i poseu el colorant sempre ens lligarà més bé, de totes maneres podeu posar-hi una miqueta d'aigua, fins que veieu que és pot treballar bé. Jo segueixo molt el tutorial de la Bea, aquí


















16 comentaris:

  1. Que galletas mas ricas!!! Feliz Navidad para ti tambien!!! besos

    ResponElimina
  2. Vaya suerte tienen los que van a recibir esas galletas-felicitación!!! Son preciosas y encima están hechas con mucho cariño.
    Feliza Navidad!!!

    ResponElimina
  3. Quina bona idea que han tingut les nenes...

    us han quedat molt bé...

    Bon Nadal!!!!
    un petonet

    ResponElimina
  4. Una idea genial! Les galetes, guapíssimes! Bon Nadal, a gaudir de les festes!

    ResponElimina
  5. Así me gusta a mí, una Navidad bien dulce...y que preciosas son...¡Bon Nadal!

    ResponElimina
  6. Una forma molt bonica de desitjar bones festes.

    Muas i Bon Nadal!!

    ResponElimina
  7. Pero que idea tan genial!!! ahora mísmo te doy mi dirección para que me envíes una felicitación! jajaja

    Estupendas galletas decoradas con muy buen gusto.
    *************FELIZ NAVIDAD*************

    ResponElimina
  8. Unes galetes maquíssimes!!
    També et desitjo Bon Nadal i un any plé de coses meravelloses
    Petonets

    ResponElimina
  9. T'han quedat precioses i molt nadalenques :)
    Bon Nadal i feliç 2011!

    ResponElimina
  10. Bon Nadal a totes també!!!
    Que aquesta nit us cagui moltes coses el tió!!!!

    ResponElimina
  11. Qué chulas te han quedado y más con el toque del glaseado. Feliz navidad también para ti y los tuyos y un más feliz aún 2011. Besos

    ResponElimina
  12. Unes galetes precioses, molt Bones Festes per a tots
    Petons

    ResponElimina
  13. Que boniques us han quedat! Jo la glassa encara no la sé treballar gaire bé...o em queda massa espessa o massa líquida...ho seguiré intentant!

    Bon Sant Esteve!

    ResponElimina
  14. Quines felicitacions més llamineres!! Bones Festes!

    ResponElimina
  15. Molt bon any Judith!
    Us han quedat genial aquestes galetes, molt i molt maques! Ahir vaig veure el programa Callejeros, viajetos i van sortir un munt de galetes decorades. El capítol era Navidad en NY i realment eren autèntiqus obres d'art. Jo em sembla que això de les galetes decorades ho deixo per quan em jubili, jejeje, ho trobo molt laboriós i complicat.
    Una forta abraçada a tota la família.

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.