dilluns, 25 de juny del 2012

BATUT DE MADUIXES



S'està acabant la temporada de les maduixes, però en els mercats encara podem trobar les últimes més madures, però igualment de bones per fer una confitura o un batut com aquest ràpid i sa, per un berenar deliciós!!!

INGREDIENTS:
100 gr de sucre
400 gr de maduixes netes ben fresquetes de la nevera
5 o 6 glaçons
500 gr de llet també ben fresqueta

PREPARACIÓ:

1. Posem les maduixes, el sucre i els glaçons  al vas, triturem 30 segons a velocitat 5-10.

2. Afegim la llet i tornem a triturar 1 minut mes a velocitat 10.

3. Servim a l'instant en vasos o copes. Deliciós!!

BON PROFIT!!


Suggerència: El podeu fer barrejat amb plàtan i maduixa o d'altres tipus de fruita

9 comentaris:

  1. Ummmm que bo, ben fresquet és un berenar perfecte!!!!!!!!!!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Ara mateix un vaset m'aniria perfecte, te'n puc venir a buscar un? jeje!

    ResponElimina
  3. Qué batido más rico te ha quedado, besitosss

    ResponElimina
  4. jo el faig amb formatge fresc desnatat, o amb llet vegetal!! m'encanten aquests batuts! petons

    ResponElimina
  5. M'apunto a beure'un un bon got, ben fresquet!

    ResponElimina
  6. saludable y muy beneficioso...deliciosos,abrazos y abrazos.

    ResponElimina
  7. ara mateix em beuria un ben gran!!! quina calor. petonets

    ResponElimina
  8. És molt bo i molt refrescant a vegades les coses més senzilles són les més bones!!!
    Que poc costa fer feliços als de casa jejejje!!

    ResponElimina
  9. un berenar fresquet i que "alimenta"!!!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.