dimarts, 1 de gener del 2013

BON ANY NOU I UNA BONA OLIVADA

BON ANY NOU 2013 A TOTHOM!!!
Sempre m'han agradat els números imparells per això crec que aquest serà un bon any, el 13 és un número amb molta energia i m'agrada moltíssim, per tant per començar bé l'any amb energia positiva i moltes ganes de menjar-nos el món, vaig preparar aquesta olivada per començar bé el 13 i acomiadar el 12!!
És una recepta molt senzilla, fàcil i queda molt bé per servir com aperitius amb una bona copa de vi mentre vas obrint gana pel sopar!!
Feliç 2013!!!

INGREDIENTS:
100 gr de tomàquets secs amb oli
70 gr d'olives negres sense ós
15 gr de tàperes o cogombrets amb vinagre
1 gra d'all
1 culleradeta d'orenga
50 gr d'oli d'oliva
1 baguette

PREPARACIÓ:

1.Posem tots els ingredients a dins del vas i triturem 30 segons a velocitat 4. Fem baixar la resta d'ingredients del vas i la tapa i tornem a programar 20 segons a velocitat 4. Reservem en un vol.

Precalentem el forn a 180º amb el gratinador

2. Mentre tallem el pa, li posem un raig d'oli d'oliva a sobre de cada llesca i un polsim d'orenga, el posem a la reixa del forn perquè se'ns torri de les dues cares. Un cop torrat el servim amb l'olivada.

Bon profit!!



15 comentaris:

  1. Té molt bona pinta aquesta olivada. Amb el pa torrat ha d'estar delicios.
    Bon any 2013!!
    Petons

    ResponElimina
  2. bon any nou!!! ahir justament l'encarregada de dur els apertius va dur olivada!!! i va volar! que bona! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si és una bona opció i sempre quedes be, la veritat és que jo noa costumava a preparar olivades i aquesta ens va sorprendre a tots, la repetire segur, segurissim!

      Elimina
  3. Es una exquisitez.así con un trocico de pan y nada más...he preparado estos días un crujiente con olivada que estaba de muerte,gda muchísimo juego a los aperitivos.

    Feliz año Judith!!

    ResponElimina
  4. Molt bona,
    felicitats
    Pensa que el 13 es el de la mala sort,
    ho sigui que res,
    els parells son millors.
    hihihi

    ResponElimina
  5. Bon any!!! Salut i sort pel 2013!!!! El 13 és un número que a mi també m'agrada...
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Olga a mi sempre m'ha agradat, els meus apres es van casar un dia 13 is empre han sigut molt feliços, també vaig ser tia un dia 13 i tins un nebot guapíssim potser per això és un número que li tinc simpatia
      Bon any!!

      Elimina
  6. Qué buena pinta tiene esa olivada (y el acompañamiento!). Feliz año nuevo guapa! Mucha suerte :)

    ResponElimina
  7. HOla Judit que olivada tan buena has preparado, los tomates secos le dan un toque aun mas bueno, y con el pan de orégano buenísima combinación.
    un beso
    feliz año, os deseo lo mejor

    ResponElimina
  8. Hola MªJosé, la verdad és que sta riquisima, en mi casa triumfe!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.