dilluns, 28 de gener del 2013

PASTÍS SANTIAGO



Després d'unes mini vacances a Santiago de Compostela, torno amb moltes novetats i ganes de fer moltes coses. Aquest any vaig tenir la sort de guanyar-me la convenció nacional de Thermomix a Santiago de Compostela, d'aquí la raó d'haber-hi anat.
M'ho vaig passar molt bé vaig conèixer a moltíssima gent entre elles l'Alicia del Recetario Canecositas que també és presentadora de Thermomix, per mi va ser una sorpresa perquè no m'ho esperava trobar-la allà, quina casualitat quan  em van demanar per tirar una foto a un grup de noies que també estaven amb nosaltres al mateix grup fent una cata de vins Albariño, quan estava enfocant jo tota professional jejejeje vaig veure que una d'elles era l'Alicia i us asseguro que encara no havia begut prou vi com per beure-hi borrós jijji els hi faig la foto i corrents a preguntar-li, i si!!  No estava equivocada, era ella!!!!
És molt simpàtica vam compartir paraules i vivències del blog bla, bla, bla no fa falta que us expliqui el què passa quan et trobés amb un amic blogger sembla que el coneixes de tota la vida, veritat?
Bé no us vull entretenir més, us deixo la recepta del pastís Santiago què és molt fàcil i ràpid de fer.
Que tingueu una bona setmana!!

INGREDIENTS:
250 gr d'ametlles crues pelades (marcona)
200 gr de sucre
La pell d'una llimona sense gens de part blanca ( talleu-la amb un pela vegetals)
4 ous
sucre glaç per empolsimar + la creu (jo em vaig comprar el motlle allà)

PREPARACIÓ:

Pre escalfem el forn a 180º

1. Posem les ametlles al vas i les trinxem 10 segons a velocitat 5. Reservem

2. Ara posem el sucre i el pulveritzem 10 segons velocitat 5-10. Afegim la pell de la llimona i repetim 10 segons a velocitat 5-10.

3. Afegim els ous remenem 10 segons al 4. Incorporem les ametlles ratllades i remenem 5 segons a velocitat 3.

4. Aboquem sobre un motlle metàlic prèviament untat amb mantega i la posem a coure al forn de 15-20 minuts. Un cop freda la desmotllem i l'espolvoregem amb sucre glaç.

BON PROFIT!!




13 comentaris:

  1. Molt fàcil de fer i aquesta teva, fa una cara molt bona. Salutacions.

    ResponElimina
  2. Que bona la tarta de Santiago, i que bé que t'ho has passat aquests dies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si MªAngels gràcies la veritat és que vaig disfrutar molt!!

      Elimina
  3. Que be ho vaem pasar!! bueno...amb el tema de la maleta perduda, vaig tindre moments rarets...
    A mí també em va fer molta il.lusió eixe moment, em vaig sentir com "La Pantoja" jajaj. ¡Que cara pose de pànfila! estaba als núvols, serà que ja portava dos copetes d'eixe vi que entra al cos, que es una meravella. Ara quan entre al blog et sentiré molt mes pròxima. Eres molt molt simpàtica.
    Gràcies per tot, va ser uns dels moments millors del dia.

    ResponElimina
  4. Gracies Alicia ets un sol, jo també m'ho vaig passat molt bé i em va agradar molt compartir tant bons moments amb tu!!
    Estarem amb contacte!
    Petons

    ResponElimina
  5. Sois Alicia y tú las 2 chicas de la foto? Que ilusión conocer a la gente con la que uno comparte comentarios, verdad?

    En cuanto a la receta que decir si es una de nuestras maravillas nacionales! una maravilla que todos deberíamos comer de vez en cuando.

    Mil besos guapa

    ResponElimina
  6. Me encanta esta tarta, con toda la almendra y el puntito de limón es perfecta. Por cierto, bonitas fotos, nunca he estado en Galicia pero ganas no me faltan :)

    Un besote

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lastima que el tiempo nos fastiido un poquito el viage lo semas todo perfecto, la comida riquisima y los vinos huy los vinos entraban que daba gusto jijiji

      Elimina
  7. És un dels meus pastisos preferits!! La textura és única
    BONISIM!!!

    ResponElimina
  8. La tarta riquísima!!! y la panto-cane genial qué bine lo pasaríais.
    Un besito

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.