dimecres, 26 de març del 2014

SUC INTEGRAL DE TARONJA I PASTANAGA

Un suc integral molt sa!!
Moltes de les meves clientes de Thermomix em diuen que no fan sucs, que no tenen el costum d'utilitzar el Thermomix per fer sucs. O sigui que avui vull compartir aquesta recepta què és molt sana i fàcil.
També us vull mencionar la vetllada que vam passar ahir a Barcelona per despedir a la nostre amiga i companya Carme Palomo que se'ns jubila. Vam anar a dinar al restaurant Dos Cielos dels germans Torres, el tracte va ser excel.lent i el menjar inmillorable.
Us recomano anar-hi perquè val molt la pena!! :-)

INGREDIENTS:
2 pastanagues grans pelades
5 taronges pelades sense gens de pell blanca
1 llimona pelada sense gens de pell blanca
50 gr de sucre
8 glaçons
500 gr d'aigua

PREPARACIÓ: 

1. Posem tots els ingredients a dins del vas i programem 2 minuts, velocitat 5-10. Quan acabi afegim 500 ml d'aigua i programem uns segons a velocitat 3. Servim al moment!!

Senzillament Deliciós!!

NOTA: El podeu fer amb qualsevol tipus de fruita si en teniu de molt madura que potser no us menjaríeu aprofiteu-la per fer sucs




6 comentaris:

  1. Hola guapa!!!! Quina ilusió m'ha fet veure a la Carme....ja m'ho van dir que es jubilava...que guay! I deunidó al Dos Cielos...eh???
    Nosaltres fem sucs amb la THMX però només de llimona o taronja o barrejats...! Aquest que ens presentes és genial...amb la pastanga i tot!!!
    Un petó reina....i disculpa que no et deixi cap comentari...però com sempre...vaig de cul!!
    Gemma de Food&Cakes by GB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gemma gràcies pel teu comentari!
      La veritat es que va ser un dia molt especial per ella i per nosaltres sempre tindrem algo de la Carme que no ens deixarà mai!

      Elimina
  2. Jo si que en faig, perque a mes a mes creixen.. en treus mes partit de les fruites.

    Muas

    ResponElimina
  3. Jo no tinc Termomix però els sucs naturals son molt bons i sans així que: una joia!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dolors, doncs si són boníssims i es fan en tant poc temps que val la pena a mes es una manera de menjar mes fruita!

      Elimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.