dimecres, 16 d’abril del 2014

PASTÍS DE FORMATGE LIGHT AL VAPOR



Hola a tothom!!
Com és presenten les festes?? Espero que bé!!
Avui per compensar les calories que ens menjarem de mes  aquests dies de Setmana Santa entre els bunyols,  el tortell, la mona,  vull compartir amb  vosaltres aquesta recepta del llibre de Menys de 400 Kgcal, que casualment aquests dies l'hem estat promocionant amb el 35é aniversari de Thermomix.
Jo li he fet modificacions, sincerament la recepta original porta sacarina i he preferit posar-hi sucre, la veritat crec que és més sa el sucre que la sacarina (aspartamo). O sigui que entre parèntesis us deixaré la versió que jo he fet.
Espero que us agradi i la poseu en pràctica ben aviat!! :-)
BONA SETMANA SANTA!

INGREDIENTS:

300 gr de formatge cremós baix en grassa (tipus Philadelphia)
200 gr de llet desnatada
4 ous
10 gr d'edulcorant en pols (jo 100 gr de sucre)
1 iogurt natural desnatat
700 gr d'aigua pel vapor
Confitura de maduixa sense sucre per decorar (jo li he posat normal, de la meva) recepta aquí

PREPARACIÓ:

1. Posem el formatge, la llet, el sucre, els ous i el iogurt al vas, programem 30 segons a velocitat 5. Aboquem aquesta mescla en un motlle de plum cake d'un litre de capacitat prèviament untat amb mantega o oli que ens càpiga a dins del recipient varoma, tapem amb paper d'alumini i reservem.

2. Ara posem l'aigua a dins del vas, el recipient varoma al seu lloc i programem 45 minuts, varoma, velocitat 2. Un cop pari el deixem refredar del tot i reservem a la nevera fins el moment de servir que el desmotllarem i decorarem amb la confitura de maduixa.

BON PROFIT!!



6 comentaris:

  1. Muy cremoso, rico y sencillo.Besos y buenas noches.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues la verdad es que si es Muy cremoso Doris, gracias

      Elimina
  2. Ha de ser molt bo!! M'ha recordat un flam de nata.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pot ser Marina jo no l'he fet mai un flam de nata segur que es molt bo i molt mes calòric que aquest.
      Gràcies x la teva visita

      Elimina
  3. Qué rico!me gusta el pastel de queso y así con menos calorías me encanta...que pases una feliz Semana Santa guapa, bsts

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.