dimecres, 8 d’octubre del 2014

AIG 2014




Diseño creado por Freepik y adaptado por Delia Carballo.

Hola!!
Avui no us ensenyo cap recepta, però el que si vull dir-vos és que un any mes participo al AIG 2014.
Que vol dir doncs molt senzill Amic invisible gastronòmic, ja fa anys què és celebra i la veritat és molt divertit sempre què puc hi participo perquè es una manera de conèixer gent nova que comparteix la  mateixa afició per la cuina, o sigui que aquest any tampoc m'ho podia deixar perdre. La Jess de Decogalletas a sigut l'encarregada d'organitzar-ho per segon any consecutiu, moltes gracies Jess de veritat perquè organitzar un esdeveniment d'aquestes dimensions, Déu ni do!
El disseny del logo també cada any se'n cuida un blog diferent, aquest any ho han fet la Delia i  Freepik
El següent que tinc de fer és deixar-li unes pistes de com sóc al meu AIG d'aquest any, prepara't doncs aquí ho tens:
                                                                                                                                                                         
1. M'encanta cuinar dolç i salat sempre que tinc un moment lliure em trobaràs a la cuina provant noves receptes per tant qualsevol cosa relacionada amb la cuina m'agradarà , un motlle,  draps de cuina, pots, llibres etç

2. També sóc molt sibarita o sigui qualsevol cosa de menjar típica del teu país m'agradarà moltíssim.

3. No et compliquis la vida pensant en que regalar-me, qualsevol cosa per petita que sigui per mi ja serà molt important el fet de que tu (no se qui?) i dediquis un temps a preparar-ho!

FINS AVIAT AIG 2014!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.