dijous, 20 de novembre del 2014

AIG 2014


Ja a arribat!!
Siii per fi ja tinc el regal de l'amic invisible gastronòmic 2014 aquest any m'ha arribat de les mans de la Victòria del blog "Hoy cocina Vivi" m'ha encantat tot la veritat és que l'has brodat Victòria, sembla que m'hagis llegit el pensament.
Aprofito per donar les gràcies a la Jess del blog "Decogalletas" per tot l'esforç que suposa organitzar una AIG !!!

El regal consta de:
2 imants de nevera (a casa en fem col.lecció)
1 pot de concentrat de vainilla que em va perfecte per fer galetes
1 davantal i unes manyoples també perfectes això sempre en fan falta
1 joc de culleretes super mones per cafè, postres o per la sucrera
1 joc de ganivets pel formatge ( a casa en som fans dels formatges) m'aniràn perfecte
2 llibres de receptes 1 de xocolata i l'altre de postres varies
1 motlle per fer bombons del Silikomart
1 confitura de figues casolana, quina bona pinta ben aviat la provaré
1 motlle per fer galetes tipus tampó per canviar el missatge de la galeta.... m'encanta!!!!
2 pots d'essències per donar aroma a les meves creacions de repostería
1 paquet de perletes de caramel de la casa Nestle

Moltes i moltes gràcies

Aquí us deixo aquest video del AIG 2014

FINS L'ANY VINENT!!!


Ya a llegado !!
Siii por fin ya tengo el regalo del amigo invisible gastronómico 2014 este año me ha llegado de las manos de Victoria del blog "Hoy cocina Vivi" me ha encantado todo lo cierto es que lo has bordado Victoria, parece que me hayas leído el pensamiento.
Aprovecho para dar las gracias a Jess del blog "Decogalletas" por todo el esfuerzo que supone organizar una AIG !!!

El regalo consta de:
2 imanes de nevera (en casa hacemos colección)
1 bote de concentrado de vainilla que me  va perfecto para hacer galletas
1 delantal y unas manoplas también perfectas eso siempre hacen falta
1 juego de cucharillas super monas para café, postre o para la azucarera
1 juego de cuchillos para el queso (en casa somos fans de los quesos) me irá perfecto
2 libros de recetas 1 de chocolate y otro de postres variados
1 molde para hacer bombones de Silikomart
1 confitura de higos casera, qué buena pinta muy pronto la probaré
1 molde para hacer galletas tipo tampón para cambiar el mensaje de la galleta .... me encanta !!!!
2 botes de esencias para dar aroma a mis creaciones de repostería
1 paquete de perlitas de caramelo de la casa Nestle

Muchas y muchas gracias!


HASTA EL AÑO QUE VIENE !!!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.