dilluns, 26 de gener del 2015

SÍPIA AMB PÈSOLS

Hola!!
Avui us deixo un plat de cullera d'aquells que els podem deixar fets el dia abans i que són tant pràctics.
Aquesta recepta és de la Pilar Serra la meva jefa de ventas de Thermomix tenia de fer una entrega i em demanaven aquesta recepta, la veritat és què a casa no acostumem a menjar el peix així en salsa per tant vaig demanar ajuda i la Pilar em va explicar com fer-ho i queda molt bo, per tant passarà a ser una recepta mes al nostre menú setmanal.

INGREDIENTS:
750 gr de sípia neta i tallada a trossos
130 gr de ceba
50 gr d'oli d'oliva
100 gr de vi blanc
300 gr de tomàquet triturat
sal i pebre al gust
400 gr de pèsols congelats

PREPARACIÓ:

1. Posem la ceba al vas i la triturem  2 segons a velocitat 5. Afegim la sípia a talls, l'oli i programem 10 minuts, varoma, gir esquerra, velocitat cullera.

2. Afegim el vi i programem 1 minuts, varoma, gir esquerra, velocitat cullera sense posar el cubilet per evaporar l'alcohol.

3. Incorporem el tomàquet, la sal i el pebre,  programem 10 minuts, varoma, gir esquerra, velocitat cullera.

4. Afegim els pèsols i programem 15 minuts, varoma, gir esquerra, velocitat cullera, en aquest pas i podem afegir unes patates al recipient varoma augmentant el temps a 20 minuts. Jo ho vaig fer i va quedar el plat molt complert.

BON PROFIT!



5 comentaris:

  1. I jo que no m'atreveixo a fer aquest tipus de recepta amb la TMX. Les receptes de xup-xup les faig al foc, amb cassola i estona llarga...
    Si segueixo al peu de la lletra la recepta, em quedarà així de bé????
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant Dolça, tot i que aquest plat guanya d'un dia per altre!

      Elimina
  2. Un plat de cullera ara mateix va genial i a mes com dius d'un dia per altre guanya doncs millor encara el pots fer a la nit i ja tens el dinar del dia seguent. queda apuntada
    Muas

    ResponElimina
  3. Avui he fet aquesta recepta. Ha quedat bonissim, totalment recomenable!

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.