dimarts, 21 d’abril del 2015

PASTÍS DE XOCOLATA sense sucre

 Bon dia!!
Avui us deixo un pastís, fa dies que no us presento res dolç i he pensat que ara que ve Sant Jordi en podem permetre una recepta dolça per celebrar la nostre diada. Tot i què aquest pastís me'l vaig auto-preparar pel meu aniversari crec que també és digne pel dia del llibre.
No li vaig posar gens de sucre, a mi personalment em va agradar però a casa li van trobar a faltar aquest punt de dolçor. Si el voleu preparar amb sucre jo li posaria 50 gr només.
Aquí us deixo la recepta i espero que us agradi tant com a mi!! :-)

INGREDIENTS:
1 paquet de galetes "chiquilin" porten una mica de coco sinó qualsevol galeta maria, digestive us pot anar bé. També el poseu fer amb galetes sense gluten
50 gr de mantega
1 Paquet de xocolata fondant 250 gr aprox
200 gr de nata
300 gr de llet
1 sobre de quallada (royal)

PREPARACIÓ:

1. Posem les galetes i la mantega al vas ho ratllem 10 segons a velocitat 7-10. Aboquem aquesta mescla sobre un motlle desmuntable i anem pressionant amb una cullera fins que ens quedi una base compacte, reservem a la nevera.

2. Posem la xocolata al vas i la ratllem 5 segons a velocitat 10. Tot seguit afegim la resta dels ingredients i programem 8 minuts, 90º, velocitat 4. Mireu que us arribi la temperatura 90º sinó torneu a programar 2 minuts a la mateixa temperatura i velocitat. Aboquem sobre la base de galetes i el deixem quallar a la nevera 3 hores  com a  mínim. Un cop quallat el desmotllem i decorem al gust (jol li vaig posar xocolata valor que no porta sucre)

BON PROFIT I FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!






4 comentaris:

  1. Me encantan los pasteles de chocolates, te ha quedado perfecto!! Bss.

    ResponElimina
  2. guaauuu!! una bonissima recepta per les meves amigues addictes a la xocolata! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Roser i el millor de tot es que no Porta sucre!

      Elimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.