dimarts, 10 de novembre del 2009

PASTÍS RÀPID

Ràpid, ràpid....
Dic aixó perque vaig comprar la base al dia, la confitura de maduixa ja la tenia preparada d'aquest estiu i vaig fer una glaça per cubrir-la. Amb un obrir i tancar d'ulls la vaig tenir preparada.

INGREDIENTS:

1 base de pa de pèssic del dia (el meu de xocolata)
1 pot de confitura de maduixa (la meva de collita pròpia)
200 gr de sucre glaç
1 clara d'ou
2 cullerades de suc de llimona

PREPARACIÓ:

1. Treiem la base de l'envàs, ja vènen partides i les anem sucant amb la confitura.
2. Posem el sucre glaç dins del vas, amb el suc de llimona i la clara, remanem 20 segons velocitat 6.
3. Pintem pel cim del pastís i ho deixem assecar un parell d'hores, adornem amb fideus de colors, xocolata, boletes de crocant.....

Nota: també és pot cubrir de xocolata. No em pensava que aquestes bases prefabricades fossin tant bones, la veritat és que si mai teniu de preparar un pastís a corre cuita, aquesta és una bona opció.





4 comentaris:

  1. hola guapa,,,el otro dia compre esta base me hizo gracia no la e provado queria hacer un tipo tiramissu,,que tal de sabor.

    ResponElimina
  2. Buena, muy buena depende del relleno creo que un poco empalagosa, pero con mermelada el resultado fue bueno.

    ResponElimina
  3. Que bon pastís nena!!!Es veu increible!

    Petonets maca,

    Vanesuky.

    ResponElimina
  4. Gracies,Vanesuky a veure si t'animes a provar-lo.

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.