Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tutorials. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tutorials. Mostrar tots els missatges

dijous, 5 de setembre del 2019

PASTÍS D'ANIVERSARI EN FORMA DE NÚMERO


Bon dia!!!
Aquest pastís el vaig fer el dilluns passat per celebrar el 40 aniversari de Thermomix a les nostres llars.
Si, si!! ni més ni menys ja fa 40 anys que moltes famílies gaudeixen d'un Thermomix a la seva cuina. I és que Thermomix ens fa la vida més fàcil
- Si t'agrada cuinar amb Thermomix tens el teu "pinxe" personal que t'ajuda a aconseguir textures i resultats inmillorables.
-Si, NO t'agrada cuinar amb Thermomix senzillament cuines i descobreixes que pots donar un àpat sa i bo a la teva família tant sols seguint les instruccions de la pantalla, només et cal escollir recepta i comprar ingredients, mes fàcil impossible!! Qui sap potser algun dia descobreixes que Thermomix t'ha despertat  una gran passió per la cuina.
Si encara t'estàs pensant comprar el Thermomix, ara és el moment!!
Vorwerk sorteja un Thermomix al dia durant 40 dies, entre totes les ventes d'aquests dies, per tant pots ser tu l'afortunat/da que t'emportis dos Tm6 pel preu d'un!!!
Anem a la recepta que ja en tenim ganes, és molt fàcil de fer molt, només ens calen 4 ingredients, som-hi!

INGREDIENTS:
2 planxes de pasta de full rectangulars
1 litre de nata per muntar
100 gr de formatge cremós tipus philadelphia o mascarpone (opcional)
60 gr de sucre
Fruita variada per decorar, maduixa, kiwi, aranyons, mango etç

PREPARACIÓ:

Escalfem el forn a 180º, dalt i baix

1. Farem la plantilla amb 2 folis dels números que ens facin falta, agafem els planxa de pasta de full, col.loquem la plantilla a sobre i amb un ganivet anem retallant la massa, la pintem amb aigua i cap al forn 18-20 minuts aproximadament, quan veiem que comença a quedar daurada i que s'ha estufat la retirem i deixem refredar. Amb les restes de massa que us hauran sobrat la podeu amassar i fer ulleres de full amb sucre.

2. Posem el sucre al vas i el pulveritzem 10 segons a velocitat 10.

3. Afegim la nata, el formatge i programem velocitat 5, sense posar temps, controlant pel bocal el punt de la nata,  el formatge li posem perquè ens tingui més consistencia i ens quedi més compacte, així aguantarà més bé el pes de la fruita. Un cop estigui  muntada la reservem a la nevera dins una màniga pastissera.

4. Amb molt  de compte obrim els números per la meitat i els anem farcit de la nata, posem la capa de full per sobre i ho decorem amb nata i fruita, us deixo un pas a pas perquè us sigui més visual però no és gens complicat, deixeu anar imaginació i decoreu-la a la vostre manera.

BON PROFIT!!





dimecres, 9 d’abril del 2014

ALL I OLI pas a pas


Que bo què és l'all i oli i si es fet a casa encara més!!!
Tot i què aquesta recepta  ja la tinc penjada al blog, avui us deixo un pas a pas perquè pugueu veure lo fàcil, ràpid i net què és fer all i oli a casa i sense ou!!
Aquesta recepta us puc dir que casi no falla mai si ho feu tal com us ho explico us quedarà sempre ben lligat, sobretot no tingueu pressa per tirar l'oli, a poc a poc i bona lletra veureu com us queda un all i oli perfecte i ben lligat.

INGREDIENTS:
50 gr d'alls
50 gr d'oli d'oliva
Un rajet de suc de llimona
Una mica de sal al gust
300 gr d'oli de girasol o oliva suau (molt important amb oli extra verge no queda ben lligat i queda molt àcid de gust)

PREPARACIÓ:

1. Posem una gerra a sobre la tapa del Thermomix apretem la bascula i pesem l'oli de girasol. Reservem.

2. Pelem els alls i els posem al vas juntament amb els 50 gr d'oli d'oliva, la sal i el suc de llimona. Programem 3 minuts, velocitat 5. Ens té de quedar una pasta mireu les fotos si no és així feu baixar la resta d'ingredients de les parets del vas i programeu 1 minut, velocitat 7.  Es molt important que aquest pas us quedi una pasta ben lligada.

3. Ara posem la papallona tapem i posem el cubilet boca avall, programem velocitat 3 sense temps i anem tirant l'oli per sobre la tapa a poc a poc, així anirà caient de mica en mica a dins i no se'ns tallarà. Un cop a baixat tot l'oli, parem, obrim la tapa i ja teniu l'all i oli a punt!!








dijous, 16 de febrer del 2012

SOFREGIT AMB THERMOMIX

Hola bon dia,
Avui us deixo una entrada diferent, la meva idea és ensenyar-vos un pas a pas de com fer un sofregit al Thermomix, ja que és un dels grans dubtes que té molta gent. El que us vull ensenyar és que el Themomix s'ha d'adaptar a la vostra manera de cuinar, no vosaltres a ell, com ho farem doncs el primer que em de pensar és què és un fogó més a la cuina amb la gran avantatge que no tens d'estar remenant continuament perquè no és cremi el que cuinem i el més important de tot que no crema l'oli per la seva cocció a100º, per tant les grasses insaturades no passen a ser saturades perquè l'oli no passa de 115º què és quan és crema hi  és torna tòxic.(en alguns casos no sempre)

1. Començem posant 250 gr de ceba + 50 gr d'oli d'oliva  triturem 6 segons a velocitat 6.

 2. Us té de quedar així si ho voleu més triturat poseu velocitat 10. Us explico perquè li posem l'oli per triturar ho fem perquè així evitem que ens quedi tota la ceba escampada pel vas amb el pes de l'oli baixa tota sola. (pot ser que en quedi una mica a sota la tapa, amb l'espàtula la retireu i la poseu al vas a coure)

 3. Ara programem 15 minuts, varoma, velocitat 1. Retirem el cubilet perquè ens evapori l'aigua que té la ceba i ens quedi rossa, amb 15 minuts queda així com la de la foto però si la voleu encara més rossa programeu 5 minuts + a varoma.

 4. Incorporem 1 kg de tomàquet triturat, 1 culleradeta de sucre, 1 de sal, pebre al gust i alfàbrega (opcional) també la podeu substituir per orenga què és un gran digestiu. Programarem 10 minuts ,varoma, velocitat 1. Aquest cop li posarem el cistellet a sobre perquè evapori i redueixi però no esquitxi.

 5. Així, com a la foto si veieu que no us ha quedat prou reduït tornem a programar-li 5 minuts més a varoma.

 6. Aquí ja el tenim acabat. Ara el que faig jo és posar-lo en pots de vidre amb calent acabat de sortir de la Thermomix emplenar-los fins a dalt tancar-los bé i tombar-los boca avall fins que estigui ben fred. Amb això  farem el vuit per tant aquest sofregit se'ns conservarà a la nevera tot el temps que ens faci falta o en un lloc fresc. Sempre que en faig m'agrada fer-ne quantitat i tenir-lo de fons d'armari.


Bé després de tota aquesta explicació espero que us serveixi d'ajuda i el poseu en pràctica ben ràpid que us servirà de gran ajuda a part de què és molt més sa t'estalvies d'embrutar tota la cuina per fer un sofregit.
Que per això ens comprem la Thermomix, no???