diumenge, 24 de maig del 2009

ESPIRALS DE PASTA DE FULL FARCITS








Avui per berenar m'he decidit per aquest espirals, us sorpendrà lo ràpids i fàcils que són de preparar, també és poden servir com a entrants o acompanyament d'algún plat.


INGREDIENTS:

1 paquet de pasta de full (el meu del lidl)
7 ó 8 talls de formatge
7 ó 8 talls de pernil dolç
orenga


PREPARACIÓ:


Estirem la pasta de full (la meva ja venia estirada) i posem una capa de formatge i una altre de pernil o enrotllem i la tallem a talls de 1cm de gruix, la posem bé sobre la plata del forn amb paper vegetal i posem orenga pel cim. La posem a coure al forn a 180º durant 25 minuts, quan estigui dorada ja la podrem treure.


BON PROFIT!!








2 comentaris:

  1. Hola Judith: Sóc la germana de la Montse i avui he triunfat amb els espirals de pasta de full. A les meves companyes els ha agaradat molt. M'agradaria que pengessis més receptes fàcils com aquesta . Gracies . Petons i fins un altre. Dolors

    ResponElimina
  2. Gràcies Dolors, Ja en penjaré més.

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.