dimarts, 9 de juny del 2009

BLINIS "tortitas"



Aquesta recepta està en el llibre "Simplemente espectacular" em va cridar l'atenció per aixó la vaig fer el nom que li donen al llibre és Blinis peró jo crec que s'assemblen molt a les tortitas esmorzar típic americà, que és pot menjar amb confitura formatge fresc, salmó, nocilla etç.

Les meves filles les van batejar amb el nom de "tortitas dels Simpsons".

INGREDIENTS:
190 gr de llet
1 ou
35 gr de mantega
40 gr de sucre
125 gr de farina
3 cullerades de llevadura química (royal)

PREPARACIÓ:

1.Posem tots els ingredients dins del vas i programem 30 segons a velocitat 5. Amb l'ajuda de la espàtula fem baixar els restos de les parets i programem 15 segons a velocitat 5.
Ho deixem reposar 15 minuts.

2.Untem amb mantega una paella i anem coent petites porcions, quan veiem que ja surten bombolletes a la part del cim ja és podrà girar la massa. La cocció és bastant ràpida, amb aquesta cantitat en surten forçes.


Quan començin a sortir les bombolletes al cim, ja és podran girar


Jo l'he acompanyat de formatge fresc i pernil

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.