dissabte, 12 de setembre del 2009

PIZZA DOLÇA

Pizza, pizza!!!!

Aquesta versió de pizza la vaig veure al blog de l'Alicia de Canecositas, amb la massa que a vegades em sobre de fer una pizza normal, vaig pensar que podia aprofitar per fer aquesta versió dolça. Aqui a la foto la xocolata sembla sorra peró la veritat és que quan la talles està ben tova i fosa... proveu-la.

INGREDIENTS:

200 ml d'aigua
50 gr d'oli d'oliva
20 gr de llevat de forner
400 gr de farina
1 culleradeta de sal

farcit:
100 gr de xocolata negra
50 gr de xocolata amb llet
50 gr de xocolata blanca
50 gr d'avellanes


PREPARACIÓ:

1.Posem l'aigua amb l'oli dins el vas , 1 minut, 37º, velocitat 2.

2. Afegim el llevat i remanem uns segons a velocitat 3 per desfer-lo.

3. Afegim la farina i la sal i programem 1 minut, vas tancat velocitat espiga. Treiem la massa del vas i l'estirem en una plata de forn.

4. Amb el vas sec i net trinxem les xocolates, primer la negra a velocitat 7 segons velocitat progressiva 5-10, i l'escampem pel cim de la base. Desprès repetim amb la de llet i finalment la blanca, per acabar trinxem unes avellanes o ametlles uns segons, jo no poso temps vaig parant la màquina i controlant que em quedi el trinxat junt, no ens té de quedar com una farina si no a trossets.

5. Posem la pizza al forn uns 30 -35 minuts a temperatura 180º fins que veiem que estigui cuita.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.