dimarts, 1 de desembre del 2009

CREMA D'AMETLLES I CARBASSÓ


Bonissima!
Aquesta crema de verdures és bonissima molt suau hi ha més a més baixa amb calories i apte per diabètics. L'he tret de la revista oficial de thermomix. Us deixo les meves modificacions entre parèntesis.

INGREDIENTS:

150 gr d'ametlles torrades (jo 80gr)
150 gr de ceba
50 gr d'oli d'oliva
200 gr de carbassó pelat (jo 300 gr)
50 gr de patata
500 gr de llet (jo 400gr)
500 gr d'aigua
50 gr de nata líquida
1 pastilla de caldo de pollastre
1/2 culleradeta de sal
1 pèssic de pebre blanc

PREPARACIÓ:

1. Posem les ametlles al vas i les triturem amb 4 ó 5 cops de turbo. (jo 10 segons a velocitat 10), Retirem i reservem

2. Posem la ceba dins del vas i triturem 4 segons al 4. Posem l'oli i sofregim 5 minuts, 100º, velocitat 1. (jo l'he sofregit 7 minuts a varoma)

3. Afegim el carbassó tallat a rodanxes i la patata i programem 4 minuts, 100º, velocitat 1..

4. Afegim la llet, la nata, l'aigua i la pastilla de caldo la sal i el pebre. Programem 20 minuts, 100º, velocitat 2.

5. Incorporem les ametlles resenvant-ne una miqueta per decorar i programem 3 minuts, 100º, velocitat 1.

6. Esperem que baixi una mica la temperatura del vas i programem 1 minuts, velocitat 7. (jo 1 minut a velocitat 7-10).

7. Servim la crema amb ametlles espolvorejades.

Nota: No tenia ametlles torrades i ho vaig fer amb ametlla crua, era bonissima.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.