dilluns, 7 d’octubre del 2013

AIG 2013 TAMBÉ HI PARTICIPO!!


Un any mes ja tenim l'AIG aquí!
Moltes de vosaltres potser encara no sabreu que vol dir AIG són les inicials d'Amic Invisible Gastronòmic, el procediment és el mateix de quan fem l'amic invisible a casa, t'apuntes a través d'un blog de cuina que cada d'any molt amablement se'n ocupa una persona diferent,  aquest any li a tocat organitzar-ho a la Jess del blog DECOGALLETAS   un cop t'has inscrit t'envien un correu amb les dades de la persona a qui li tens de fer arribar el teu regal i ha partir d'aquí sempre en el mes absolut secret comences a investigar en el blog d'aquesta persona  per veure les seves preferències a la cuina, si l'agrada el dolç, el salat o quines habilitats té a la cuina així de mica en mica pots anar-li preparant el regal. Normalment quan fem l'entrada sempre deixem alguna pista pel nostre AIG així li és més fàcil de fer-te el regal, aquest any jo li dic al meu AIG que no s'hi trenqui gaire el cap què amb qualsevol cosa relacionada amb la cuina, m'encanten el motlles per fer pastíssos, motlles per fer galetes, llibres de cuina etç.. i alguna coseta típica de la seva ciutat em farà molt feliç, aquest el el quart any que hi participo i m'agrada molt  perquè sempre coneixo blgs nous i faig noves amistats, o sigui que un any mes estaré uns dies esperant el correu amb les dades de la persona a qui li tinc de fer arribar el meu regal!! ;-)

Bon dilluns!!


Un año mas y ya lo tenemos aquí el AIG 2013!!!
Seguro que muchas de vosotras aún no sabéis que significa AIG són las siglas de Amigo Invisible Gastronomico, la manera de jugar es la misma que hacemos tradicionalmente en casa para navidad, en la oficina, en el cole.... Aquí es lo mismo pero en Blogs de cocina cada año hay una persona encargada de organizar el evento, este año le a tocado a Jess del blog DECOGALLETAS desde aquí le mando un beso por el esfuerzo y dedicación que supone organitzar un AIG.  Este es ya mi cuarto año participando me hace mucha ilusión porque cada vez he conocido a gente maravillosa de diferentes ciudades y paises con las que tengo la suerte de tener una amistad blogueril y culinaria ;-)
También es típico en la entrada dedicada al AIG dejar alguna pista para nuestra amiga invisible, yo le digo que no se preocupe mucho por el regalo que con cualquier cosita relacionada con la cocina y algo típico de su ciudad le estaré muy agradecida. Pues como a todas las que compartimos esa afición, me gustan los moldes, cortadores de galletas, libros de cocina etc..
O sea que ahora me toca esperar a que me llegue el correo con los datos de mi futuro AIG y ponerme manos a la obra en el regalo :-)

Feliz Lunes!!

Perdon se me olvidó comentar que el logo a sido creado por Jess junto con Patricia y Cristina.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.