dilluns, 11 de novembre del 2013

AIG 2013 JA TINC EL MEU REGAL!!



Hola!!
L'entrada d'avui és per ensenyar-vos el regal de la meva amiga invisible gastronòmica. M'ha arribat de la mà de la Aisha del Blog La cocina de Aisha. Ella és originaria de Barcelona però viu a Rotterdam, el regal m'ha encantat consta d'un motle de cake pops, les meves nenes van flipar quan el van veure ara ens tindrem de posar a fer-ne perquè ja en tenen ganes em deien ostres mama quina sort que tens a tu sempre et toquen regal xulos, després també hi havia un motlle de fusta molt guapo per fer galetes de speculoos, dos pots d'espècies directament de la seva despensa una de kajun (que per cert al meu home li encanta perquè és picant) i l'altre d'speculoos per poder fer les galetes, una manopla i un gua amb dibuixos típics Holandesos, un pot de toopings, uns motlles en forma d'estrella per fer galetes, un paquet de pals per fer els cake pops, un llapis de sucre glaç per fer decoracions a sobre els pastissos i un paquet de tovallons moníssims.
La veritat és que estic encantada amb el regal, moltes gràcies Aisha a partir d'ara ja tens una nova seguidora, espero poder compartir moltes receptes amb tu.:-)
També vull agraïr a la Jess tota la fainada que li a portat preparar aquest event que és l'AIG!




4 comentaris:

  1. felicidades¡¡ los regalitos son una monada, ya veremos los cakepops.
    besoss

    ResponElimina
  2. Uix, que aviat us hi poseu amb l'AIG!!!!
    En treuràs profit d'aquests regalets, segur que si!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  3. Si i tant que els faré ben aviat en tenim moltes ganes amb les nenes de fer-los!!
    Gràcies pels vostres comentaris

    ResponElimina
  4. La veritat que el motlle dels cake pops el vaig triar pensant en les teves nenes ;)
    M'alegro que t'hagin agradat els regalets. Et dec les galetes ;) jajajajajajajaa
    A mi m'acaba d'arribar el meu paquet, tinc a la peque volent agafar-ho tot i no em deixa fer les fotos
    petons

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.