dijous, 4 de juliol del 2019

AMANIDA DE BROCOLÍ, PASTANAGA I POMA (pas a pas)



Bon dia!!
Després d'un munt de dies sense publicar, no us penseu que m'he oblidat de vosaltres, noooo :-)
Tot el contrari, sempre penso amb la meva família virtual amb tots els que esteu darrera la pantalla, que em seguiu i llegiu, però em falta temps, temps per mi, per vosaltres i per la meva família.
Pero no deixo de cuinar ni un dia, he! :-))
Per tant aquí teniu una amanida freda, ràpida i econòmica, un consell prepareu-la amb antel.lació d'un dia per altre guanya amb gust, espero que us agradi molt!!

INGREDIENTS:
1 brocolí verd a trossos
3 pastanagues pelades a trossos
1 poma Granny Smith a quarts
50 gr de fruits secs, panses, pinyons, pipes etç
1 culleradeta de sal
1/2 culleradeta de sucre
Pebre
2 culleradetes de mostassa
2 culleradetes de mel
30 gr d'oli d'oliva
15 gr de vinagre

PREPARACIÓ:

1. Posem tots els ingredients a dins del vas i triturem 6 segons a velocitat 4. Mirem que ens hagi quedat ben triturat, si no es així repetim la trituració.
Posem en un bol i el reservem a la nevera fins el moment de servir.

BON PROFIT! 








2 comentaris:

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.