divendres, 29 d’abril del 2011

ENTREPÀ DE TONYINA I OU DUR



 Aquesta és la meva aportació al concurs d'entrepans que ens han preparat les noies del Whole Kitchen  en honor a la primavera, ja que és una bona època per sortir a disfrutar i passejar pel camp o la platja i també per menjar a fora de pic nic.
M'he decidit per aquesta recepta perquè em porta records de la meva infantesa era els entrepans que la meva mare acostumava a preparar-nos quan sortiem a fora, a part és boníssima!!


INGREDIENTS: Per 2 entrepans

4 llesques de pa de motlle (el meu amb crosta blanca)
1 tomàquet ratllat
1 llauna de tonyina amb oli d'oliva
1 ou dur
Maionesa (millor de compra, per evitar salmonela)
Olives farcides d'anxova

PREPARACIÓ:

-Agafarem el pa i la cara que va a sota l'untarem amb maionesa, la cara del cim amb el tomàquet ratllat, posarem la tonyina a sobre la maionesa i taparem amb la cara del pa que té el tomàquet sucat. Desprès pel cim l'untarem altre cop amb maionesa, ratllarem l'ou dur pel cim i decorarem amb una oliva.
Us deixo un pas a pas perquè us sigui més entenedor, però no té cap secret. Us recomano guardar-lo a la nevera fins al moment de sortir de casa o consumir.



Nota: a mi personalment m'agrada tallar-lo a triangles o quadradets és molt més fàcil de menjar i ens poden servir per aperitiu.

8 comentaris:

  1. Me encanta¡¡ de cena, aperitivo, bocata o entrante, para todo, también me gusta más en triángulos. Un besazo, Teresa

    ResponElimina
  2. Boníssims, i tens raó quan dius que et recorden la infantesa, a mi també!

    ResponElimina
  3. Tal com dius taller a cuadradets petits o triangles per aperitiu es molt bone idea.
    Bonc ap de setmana ¡¡¡¡

    ResponElimina
  4. la presentació dels quadrats és maquíssima!!! molta sort guapa. Petonets

    ResponElimina
  5. Que buena pinta tienen tus sandwichs, este reto está, la verdad realmente guay.
    bss

    ResponElimina
  6. Quina pinta que fan ,el bon gust està asegurat.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Molta sort en el concurs! Un entrepà que a mi també em porta molts i bons records!!! és boníssim... Petons

    ResponElimina
  8. Ideal para un pic-nic, me gusta mucho. besitos guapa...

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.