dijous, 18 de desembre del 2014

FUDGE DE XOCOLATA BLANCA FESTUCS I ARANYONS

Bones!!
Ara si que ja som a vigílies del nadal queda una setmana justa i  de moment vaig molt atrassada amb receptes  nadalenques  i les compres, però tot es farà!
Aquest fudge em va cridar l'atenció de seguida què el vaig veure a la revista de desembre de Thermomix i la veritat és que no m'he equivocat és molt bo, no és un torró com els que estem acostumats a menjar aquí és més com un caramel de toffe de fet és originari dels estats Units i és pot fer d'infinitat de sabors, és tou i molt molt i molt calòric :-)
Aquí us deixo la recepta i si la proveu espero que us agradi molt!!

INGREDIENTS:
50 gr de festucs pelats i cru
70 gr d'aranyons deshidratats (nabius)
500 gr de xocolata blanca a trossets
100 gr de llet condensada ( la recepta original en porta 200 gr)
50 gr de crema de whisky (Baileys) (opcional)

PREPARACIÓ:

1. Posem els festucs i els aranyons al vas i triturem 2 segons velocitat 5. Retirem i reservem

2. Posem la xocolata blanca a trossets i la llet condensada a dins del vas i programem 8 minuts, 90º, velocitat 3.

3. Afegim els festucs i aranyons reservats i la crema de Whisky, remenem 20 segons gir esquerra, velocitat 3, és una pasta molt enganxifosa, l'aboquem sobre dos motlles de fusta prèviament folrats amb paper de forn i li donem uns cops sobre l'encimera perquè ens quedi ben repartit, també us podeu mullar els dits amb aigua i anar fent pressió manualment perquè us quedi ben repartit a dins del motlle.
El deixem reposar dins la nevera, uns minuts abans de tallar-lo el retirem de la nevera perquè perdi la fredor i el tallem a daus com si fossin caramels.

BON PROFIT!

Nota: Si no teniu els motlles de fusta ho podeu fer amb un de silicona o amb un Bric de llet obert pel Llarg.




3 comentaris:

  1. T'ha quedat perfecte, ha de ser molt bo i molt ben presentat...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies RAmon, la veritat és que si és molt bo, és diferent als nostres torrons tant típics

      Elimina
  2. Una pregunta: la xocolata blanca ha de ser fondant o normal? Jo l'he fet a fondant (sense la crema de whisky) i m'ha quedat dur com un torró; molt bo però no m'ha quedat com un toffe...

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.