dijous, 28 de maig del 2009

LLÈNTIES ESTOFADES



Em vaig decidir per aquesta recepta perque moltes clientes m'havien comentat que quedaven molt bones aquestes llènties. I no estaven equivocades tot i que són llènties surten molt bé, us deixo la meva recepta perqué vaig fer unes petites modificacions, per mi són mès gustoses, de totes maneres aquesta recepta la teniu en el llibre de la thermomix.



INGREDIENTS:

100 gr de ceba
100 gr de pebrot vermell (el llibre pebrot verd)
100 gr de pastanaga
1 gra d'all
100 gr de xoriç (el meu d'aquell prim tipu fuet que és picant)
1 fulla de llorer
sal
50 gr d'oli d'oliva
1 culleradeta de pebre vermell dolç
350 gr de llènties (les meves petites, no fa falta posar-les en remull)
900 ml d'aigua embotellada



PREPARACIÓ:



Posem totes les verdures dins del vas i programem 6 segons a velocitat 4, desprès i afegim les llènties l'aigua, la sal, l'oli ,el pebre vermell i la fulla de llorer, programem 40 minuts, 100º, gir esquerra, velocitat cullera, quan faltin 10 minuts per acabar i afegim el xoriç tallat a rodanxes per el vocal. Un cop passat el temps comprovem si estàn cuites sinó tornem a programar 5 minuts més a la mateixa temperatura i velocitat.







BON PROFIT!!!

1 comentari:

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.