divendres, 17 de juliol del 2009

COCA DE TARONJA


L'altre dia va ser Santa Carme i com que a casa meva n'hi ha dues, per petició de la meva mare que és una d'elles, li vaig preparar aquesta coca ja que tenia unes amigues a esmorzar a casa.
INGREDIENTS:
250 gr de sucre
250 gr de farina de reposteria
1 iogurt natural
100 ml oli de girasol
1 taronja de suc entera amb pela
1 sobre de llevadura royal
3 ous
PREPARACIÓ:
1. Netegem i partim la taronja per la meitat amb pela i tot, la posem al vas juntament amb el sucre i els ous i programem 4 minutrs, 37º, velocitat 3.
2. Afegim l'oli i el iogurt i programem 20 segons, velocitat 3.
3. Incorporem la farina, un pèssic de sal i la llevadura i remanem 12 segons, velocitat 2 1/2. Acabem d'unir-ho amb l'espàtula. (aquest pas és molt important perque si li posem més temps a la màquina, no ens quedarà tant esponjosa per aixó és millor acabar d'unir-ho amb l'espàtula)
4. Posem la mescla en un motlle untat amb mantega i la posem al forn 30 minuts a temperatura 180º.
Nota: Jo li he afegit unes panses remullades amb conyac, També queda molt bé banyat amb xocolata.





1 comentari:

  1. Jo el faig però no havia posa´t la pell de la taronja i trovo que em queda bo però una mica humit´,et passa a tu també si no es així em pots dir algun "truco" moltes gràcies.Carme

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.