dilluns, 13 de juliol del 2009

TARTALETA DE FULL I CREMA AMB MADUIXES







Aquest fi de setmana estavem de celebracións era l'aniversari de la meva sogra i també el de la meva cunyada, com que vàrem fer un dinar especial no i podia faltar un bon pastís, em vaig decidir de fer aquesta tartaleta, perqué a la meva cunyada li agrada molt la pasta de full i vaig pensar que també em seria més fàcil de preparar, ja que vaig fer dos pastíssos un per cada una.




INGREDIENTS:
1 paquet de pasta de full (el meu del Lidl)
200 gr de maduixes
200 gr de nata liquida
200 gr de philadelphia
La pela de mitja llimona
4 ous
50 gr de maizena
150 gr de sucre
Una mica de xocolata negra per decorar
PREPARACIÓ:
Precalentem el forn a 180º
1. Preparem la massa de full posant-la a la plata del forn i fent-li un dopleg a les bores perque ens quedi forma de tartaleta. La posem al forn fins que estigui rossa.
2. Posem el sucre al vas i programem 30 segons velocitat 5-10 progressiva, afegim la pell de llimona i tornem a programar 1 minuts velocitat progressiva 5-10.
3. Posem la papallona, , afegim tots el ingredients restants menys les maduixes i programem 7 minuts, 90º, velocitat 2. Reservem i la deixem refredar una miqueta.
4. Un cop la pasta de full freda i la crema també anirem posant-la per el cim, la decorarem amb les maduixes i uns filets de xocolata fossa. (1 minut al micro)
Nota: podriem fer un almibar amb 100 gr sucre, 2 cullerades de suc llimona, 100 gr d'aigua, programem 10 minuts, varoma, velocitat 2. El deixem refredar i aboquem al cim de les maduixes.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.