dijous, 22 d’abril del 2010

SANT JORDI !!

Avui dedico aquesta entrada a la diada de Sant Jordi.



Ja fa dies vaig rebre un missatge d'en Roger de Club de Cuines, on em demanava si podia recomanar-li un llibre de cuina per poder públicar aquests dies al blog de club de cuines.
http://blogs.clubdecuines.cat/clubdecuines.php?itemd=30991.

El llibre que jo li vaig recomenar és el CUINAR ÉS SENZILL de la Montserrat Seguí de Queralt, va ser el meu primer llibre de cuina, i li tinc un carinyo especial, és un molt bon llibre on totes les receptes venen molt ben indicades i si el segueixes al peu de la lletra podràs comprovar que cuinar és senzill. També vull dir-vos que el llibre que em compraré aquest Sant Jordi és LA CUINA DELS JUEUS d'en Martí Gironell.

Avui no només és la diada del llibre, sino també de la rosa, per tant la Rosa que acompanya el llibre de cuina es elaborada artesanalment per la meva neboda Júlia, les fa amb paper de seda i són per recaudar diners per l'institut.

Que tingueu una molt bona diada de Sant Jordi 2010!!!




9 comentaris:

  1. Judith, molt bona Diada per a tu també!
    Petons!

    ResponElimina
  2. Veig que ha arribat el moment de comprar un faristol per a la cuina... bon Sant Jordi!

    ResponElimina
  3. Judith, molt bona diada de Sant Jordi, guapa! El llibre, una bona elecció!

    ResponElimina
  4. També va ser el meu primer llibre de cuina!I la veritat és que de tant en tant m'agrada fullejar-lo perquè sempre hi trobo receptes que m'havien passat per alt o que ja no recordava. Molt ben triat!

    ResponElimina
  5. Bon dia de Sant Jordi, he estat sense llum i ara faig el "rondo" pels blogs. Petonets

    ResponElimina
  6. Bon sant Jordi!!!
    Trobo que va ser una idea molt bona aquesta del recull de llibres... ha quedat una llista espectacular, oi?
    Aquest llibre es el primer llibre de cuina que vaig tenir ;)

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.