dimecres, 12 de maig del 2010

GALETA XXL I 1ER ANIVERSARI

Avui us deixo aquesta versió XXL de la galeta cookie, el dia 12 de maig de l'any passat vaig estrenar el blog amb aquesta recepta peró en versió individual Http://lacuinadelestany.blogspot.com/2009/05/cookies.html
avui he volgut tornar a posar-la peró amb aquesta versió gegant que la vaig veure al blog de la Carmen de Dulces Bocados. Http://dulcesbocados.blogspot.com/2010/03/cookie-xxl.html
Us desitjo un feliç dia a tots/totes i espero poder continuar amb vosaltres molts i molts anys.....

















15 comentaris:

  1. Per molts anys!!! Amb aquesta galeta gegant has fet un homenatge a aquest primer aniversari de blog. Amb 1/2 galeta d'aquestes en tens per tot el dia, je je je...

    ResponElimina
  2. Feliciats i enhorabona preciosa!! QUan vaig veure la súper galeta a la Carmen ja me'n vaig enamorar, ara veient-la al teu bloc m'han entrat unes ganes enormes de fer-la. Un petó, guapa.

    ResponElimina
  3. Moltes gracies, fa un any quan vaig començar no pensava pas arribar tant lluny, ara estic molt contenta d'haver-ho fet.
    Judith

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats maca!!I quin troç de galeta més bona!!La veritat es que las galetes fetes a casa estan boníssimes!!

    Petonets preciosa,

    Vanesuky.

    ResponElimina
  5. Per molts anys :-)

    Aquesta galeta és ideal per dir aquella frase de "jo només en menjo una!".

    ResponElimina
  6. Muchas felicidades!!!! Besotes, y a por otro año más!

    ResponElimina
  7. Felicitats, ja un any, com passa el temps, però el millor de tot és el que queda per arribar, i és molt. Moltes felicitats maca.
    Gràcies per l'enllaç ;-))
    Molts petonts

    ResponElimina
  8. Felicidades y a por muchos mas y que los veamos.
    Un beso

    ResponElimina
  9. Enhorabuena ya estás un año con nostr@s...se pasa el tiempo volando y sobre todo cuando es en buena compañía. Bueno ahora ya le puedes poner cara a mis recetas ajajaj. Besitos y enhorabuena también por esa galleta tan grandeeeee.

    ResponElimina
  10. moltes felicitats!!!!
    espero que siguin molts anys més compartint receptes.
    pt!

    ResponElimina
  11. Vinga ara a per el segon any!!! moltes felicitats i per moltes receptes més.
    La XXXl GENIAL!!
    Ptns

    ResponElimina
  12. Felicitats! Un any de blog es mereix una galeta com aquesta!

    ResponElimina
  13. Per molts anys guapa! Com que és tant gran n'agafo un bocí. Petonets!

    ResponElimina
  14. Judith, per molts anys!!! Aquesta galeta gegant és per repartir entre tots nosaltres oi? ;) Jo en vull un trosset!
    Petons!

    ResponElimina
  15. Oi tant que si!! desde aquí us en faig arribar un trosset a cada un de vosaltres.
    Gracies a tots per seguir-me!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.