dissabte, 22 de maig del 2010

IOGURT AMB CONFITURA DE MADUIXES



Avui us deixo un postre, molt sa, bo i sencill, nomès us farà falta una iogurtera. Si els proveu veureu que no tenen res a veure amb els de compra, no surten gens àcids i són molt cremosos.
Animeu-vos!!!
INGREDIENTS: (per 7 unitats)
1 litre de llet sencera a tamperatura ambient
80 gr de sucre
1 iogurt natural (danone)
14 cullerades de confitura de maduixes (la meva cassolana)
PREPARACIÓ:
1. Posem la llet i el sucre al vas i programem 10 segons velocitat 4. Tot seguit programem 3 minuts, 80º, velocitat 2 i 1/2.
2. Quan acabi la llet no tindra temps d'arribar a 80º però és igual nomès és per escalfar-la una miqueta. I afegirem el iogurt i remenerem uns segons a velocitat 3.
3. Ara posem dos cullerades de confitura a cada vas de vidre i aboquem la llet amb molt de compte a dins de cada vaset, posem els vasets a dins la iogurtera i ho deixem reposar de 9 a 12 hores.
Nota. Ja veieu què és ben senzill tenir un iogurt cassolà. Si no teniu iogurtera el que podeu fer és posar-los dins d'un motlle de pirex i preescalfar el forn a 50º, desprès pareu el forn i els deixeu a dins tota la nit, se us faràn amb el mateix calor residual .




6 comentaris:

  1. Eiii, no sabia que fer iogurt a casa era tan fàcil!!!
    Fantastica idea!!!

    ResponElimina
  2. Tota una delícia, i realment no tenen res a veure els comprats amb aquets fets a casa.
    Petonets

    ResponElimina
  3. Me encanta el yogur casero.
    Delicioso.
    Besos.

    ResponElimina
  4. Jo estic buscant receptes de iogurt sense iogurtera, que no em caben més estris a casa!! T'ha quedat suculent de debó.

    ResponElimina
  5. Quins iogurts més bonics! Els provaré també amb melmelada, m'has animat a fer-los!

    ResponElimina
  6. Jo ho faig al revés: primer hi aboco el iogurt i després un parell de cullerades amb molta calma, la gravetat posa cada cosa al seu lloc :-)

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.