dissabte, 4 de desembre del 2010

POMA AL MICROONES AMB CREMA ANGLESA

Hola!!
Desprès de quasi una setmana de no públicar res, al final m'he decidit per explicar-vos aquest postre tant senzill que em va ensenyar la meva mare. És molt bo i no és gens empalagós us animo a provar-lo i el millor de tot és que amb un moment el tens preparat.

INGREDIENTS: (per 4 persones)

4 Pomes golden o reineta ( 1 x cap)
canyella amb pols
sucre
moscatell al gust

Crema anglesa:
6 rovells d'ou
600 gr de llet
100 gr de sucre
1 culleradeta de vainilla

PREPARACIÓ:

1. Farem la crema anglesa, i la deixarem refredar a la nevera, millor d'un dia pel altre.
Posarem tots els ingredients dins del vas i programarem 7 minuts, 90º, velocitat 4.

2. Ara prepararem les pomes, les pelarem els i treièm els cors i les tallem a làmines ben finetes, tant com puguem. Les anirem posant en un motlle apte pel microones farem una capa de poma espolvoregem amb sucre i canyella, una altre capa de poma i així succesivament fins acabar-les. Al final de tot les ruixem amb moscatell i les tapem. Les posarem a coure el microones durant 10-12 minuts (depèn de la potència, el meu és de 850W) i amb 10 minuts em queden cuites.

3. Un cop el microones acaba el temps de cocció deixarem reposar el recipient a dins una estona fins que és refredi una miqueta.
Un cop tèbi ja és podrà treure i montar el plat, banyant-les amb la crema anglesa.

És un postre molt senzill, sa i bo!!

Aquí teniu les pomes en cru abans d'anar al microones, el meu recipient és de ceràmica.

11 comentaris:

  1. Trobo que és una recepta molt glamourosa, ja imagino el regustet de la poma amb una bona cullerada de crema. Nyam!

    ResponElimina
  2. Ohhhh ¡que boooooooo!, me gusta mucho, precisamente tengo manzanas asturianas que me trajeron mis papis y las voy a hacer ya mismito...Un besazo

    ResponElimina
  3. A mi m'agrada molt menjar pomes al forn...per Nadal...sempre fem...es lleugera i bonisima...però aixi fa una pinta irresistible i molt més rapida

    bon cap de setmana
    un petonet

    ResponElimina
  4. La combinació de la poma així cuiteta amb tot el que hi has posat i la crema ha de ser exquisida!

    ResponElimina
  5. Precisament la meva mare em va portar unes bosses de pomes que pensava fer al forn. Amb aquesta recepta, com diuen els vermells, seran més glamuroses. Sóc una fan de la crema!!

    ResponElimina
  6. Me encanta este postre y la salsa ni te cuento, gracias por recordármela. ;)

    ResponElimina
  7. Senzill, sa i bo..i t'has quedat curta!, també és fi, atractiu, dolç, vistós, nutritiu...Una abraçada! quan dius que vinc?...

    ResponElimina
  8. Hola a totes, moltes gracies pel vostres comentarís, aquest postre us el recomano al 100%

    Judith

    ResponElimina
  9. En estos casos a mi el microondas me parece un gran invento, se consiguen cosas riquísimas, rápidamente y sin ensuciar. Qué buena esta rceta de tu madre.
    Un besito

    ResponElimina
  10. Qué rica! yo el otro día también hice manzana al micro, pero la acompañé de taquitos de jamón dulce...... el contraste era derrechupete, también!!
    Besos!!

    ResponElimina
  11. Hola Judith.
    A mi m'encanten les pomes al forn o al microones. Les faig enteres en un moment al microones i després m'agrada donar-los un toc especial espolvorejant amb canyella i també sucre muscovat (el pots trobar a la botiga de lea plaça major de Les Butinyanes a Banyoles. Després amb el soplet caramelitzo aquest sucre que té un gust molt especial i és boníssim
    Imma

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.