dilluns, 4 d’abril del 2011

MOJITO



 Comença a fer calor i aquest tipus de begudes ja ens vènen de gust  però aquests mojitos els vaig fer ahir en honor al meu aniversari, si noies!!! ni mes ni més ens vaig fer 39, ens vam reunir amb un grup d'amics i familiars i ho vam celebrar-ho entre tots. Aprofitant que era un diumenge i ningú treballava ens vam estar fins les 9h del vespre a fora al jardí, enraonant, beguent i rient.....
O sigui que durant la setmana us aniré penjant tot el que vam degustar...

INGREDIENTS: ( A la meva manera)

150 gr de suc de llimona
75 gr de sucre
200 gr de ron blanc (Bacardi)
unes quantes fulles de menta fresca (al gust)
50 gr de soda o aigua amb gas
700 gr de gel

PREPARACIÓ: (amb thermomix)

1. Posem tots els ingredients a dins del vas, menys el gel i triturem 15 segons velocitat 7.
2. Afegim el gel i triturem uns segons velocitat 5 - 7 màxim 30 segons. A nosaltres ens agrada més tipus granissat però si voleu el tritureu al 10 i us quedarà textura sorbet.

Nota: aquest mojito no s'assembla gèns a la recepta original però desprès de fer moltes provatures jeje.... em coincidit i decidit que ens agrada més així!

11 comentaris:

  1. Pimer de tot MOLTES FELICITATS ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    Algun dia el probare aquest mojitos, que tenen pinta de ser bons.
    Espero que tinguesis molts regals.
    Petons

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats!!!
    Això si que és una bona beguda per celebrar l'aniversari. Que a gust que et prens un mojito quan fa caloreta.. Esperem la resta de coses.. petons

    ResponElimina
  3. PER MOLTS ANYS!!!!!!
    Una bona celebració amb aquest granisat de mojito!

    ResponElimina
  4. Felicitats Maca! Un mojito que bé, m'encanten.

    Petonets,

    Esther
    http://comosiempremadreando.blogspot.com

    ResponElimina
  5. moltes felicitats guapa!!! quina bona manera de celebrar-ho!!!! petonets

    ResponElimina
  6. Judith una excelente manera de celebrar tu cumple¡¡ me encanta¡¡¡ MUCHAS FELICIDADES¡¡ un besazo, Teresa

    ResponElimina
  7. té un aspecte...mira que a mi no m'agrada gaire l'alcohol, però un mojito és un mojito...Una abraçada.

    ResponElimina
  8. A casa ens agraden molt els mojitos i també em fet la nostra versió, amb la caloreta que ja arriba va fantàstic!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  9. . Moltes Felicitats.
    Una bona manera de celebrar l’aniversari amb amics, gaudint del dia i refrescant-lo amb un bon mojito
    Molts petons

    ResponElimina
  10. Uala nena, ens portem un mes. Jo el 2 de maig també en faig 39!!!! Que guay! som les millors! Moltes i motles felicitats, guapa!

    ResponElimina
  11. Primer de tot per molts anys.I que refrescant i bó que ha de ser aquest mojito el provaré i el beuré a la teva salut.Fins aviat

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.