dimecres, 28 de setembre del 2011

BUNDT CAKE de MEL I ESPÈCIES


 Feia molt de temps que li anava al darrera a un motlle de Bundt, sempre que entrava als vostres blogs i  veia els bundt que preparàveu en quedava enamorada i jo sense cap motlle a casa per poder preparar-lo a més sempre dèieu lo fàcil que era desmotllar-los i teníeu tota la raó, aquests motlles són increïbles a part de tenir un desmotllat perfecte tenen un disseny espectacular.
Casualment buscant un motlle de galetes amb forma de carbassa a la botiga My lovely food em vaig topar amb aquest Bundt era una promoció o sigui que era el moment de comprar-lo!! I aquí el teniu, vaig fer la recepta que venia a l'etiqueta del motlle, la vaig modificar a la meva manera i la veritat és que va quedar boníssim!!
També vull  dir-vos que estaré fora 3 dies a Mallorca amb les meves amigues i aprofitaré per conèixer a la Teresa del blog Los postres de Teresa que va ser el meu AIG de l'any passat i em fa moltíssima il.lusió conèixer-la personalment !!
A més s'ha portat molt bé, quan li vaig dir que hi anàvem em va començar a enviar informació a on comprar les millors ensaïmades, les Albarca tant típiques de l'illa, la sobrassada que m'encanta!! (tornaré amb 4 kilos de més)
Bé, us deixo la recepta hi ha la tornada us faré 5 cèntims del viatge!!


INGREDIENTS:

250 ml d'aigua calenta
2 culleradetes de cafè soluble
170 gr de sucre
100 gr de mel
4 ous
125 ml d'oli de girasol
375 gr de farina
1 sobre de llevadura química (royal)
1 sobre de gaseosas (el tigre)
1/2 culleradeta de sal
Un polsim de pebre de Jamaica
Clau en pols (jo li vaig posar canyella)

PREPARACIÓ: (Thermomix)

Precalentem el forn a 180º

1. Posem els ous amb el sucre al vas i programem 4 minuts, 37º, velocitat 3. Desfem el cafè soluble a l'aigua calenta l'afegim als ous juntament amb la mel i l'oli remenem uns segons a velocitat 3.

2. En vol barregem la farina, amb la llevadura, els sobres de gasesosa, el pebre i la canyella. Afegim a la barreja d'ous i remenem 15 segons a velocitat 2 i 1/2.

3. Aboquem sobre el motlle de bundt prèviament untat amb mantega i enfarinat. El posarem a coure 35-40 minuts a 180º. Comprovem el punt de cocció amb una agulla o escuradents i el trèiem del forn el deixem reposar 10 minuts, el desenganxem dels costat fent moure el motlle i el deixem refredar completament.

BON PROFIT!!




20 comentaris:

  1. T'ha quedat precióssssss realment aquests motllos són una meravella!!!!!!!
    Ara em menjaria un bocinet ;-))
    Que vagi molt be per Mallorca i torna amb la maleta ben plena.
    Petonets

    ResponElimina
  2. Oi tant que si!!! Carmen
    Vindré carregada de cosetes!!!

    ResponElimina
  3. Oooooooo! t'ha quedat genial!!!! és perfecte. Molt bon viatge guapa!! petonets

    ResponElimina
  4. Qué espectacular que queda!!!!!!! verde de la envidia estoy de ver el molde que te has comprado, me encanta y encima dices que estaba de oferta....
    Buen viaje y disfruta mucho de tus vacaciones
    Un besito

    ResponElimina
  5. Quin motllo més xulo, que be t'ha quedat i que bo que te que estar...

    vaja 10 sobre 10
    jajaja

    Petons maca

    ResponElimina
  6. Moltes gracies a totes de veritat que penso tornar amb les piles ben carregades!!

    ResponElimina
  7. Wooooww que lindo es,eh!Te has hecho un regalzo...ahora tambie´n has sabido elegir receta.o sea recetaza,vamos.

    Cariños

    ResponElimina
  8. Quin bundt mes xulo! Em passa com a tu, que no tinc un motllo decent per fer-lo! Em passarè per My lovely food a veure que tenen!
    Bon viatge
    Petons

    ResponElimina
  9. Judit t'ha quedat perfecte. Que vagi molt bé el viatge a Mallorca.
    Petons

    ResponElimina
  10. Realment el desenmotllat és perfecte!!! Jo no sé si en seria capaç. Vull un motlle de bund cake!!!

    Vagi molt bé a Mallorca. I alerta! jo hi vaig viure un mes i vaig tornar amb més de 6kg extres!

    ResponElimina
  11. Que maravilla de molde y bizcocho Judith¡¡¡

    ya queda menos para tenerte por la Isla, tendrás que dejar sitio en la maleta para llevarte tantas cosas¡¡ Un fuerte abrazo, Teresa

    ResponElimina
  12. Oooohhh!!! Que bonic! T'ha quedat preciós Judith! El gust és similar al pain d'épices?
    Petons!

    ResponElimina
  13. Una verdadera maravilla,muy original,linda forma me ha encantado,abrazos grandes,

    ResponElimina
  14. uff! casi que he leído la receta por encima, pero se que a mi Perico le encantaría con el sabor café, pero es que estoy verdeeeeeeeeeee, por tu molde...¿para que habré pinchado? ahora tengo ansiedad, jajajaja Disfrutaloooooo.

    ResponElimina
  15. que preciosidad de molde...y que bien te quedó....está perfecto sin un solo fallo!!!

    ñam ñam ñam....me mandas un trocito?? beso

    ResponElimina
  16. Ta quedat preciós, a més de molt bo, que to passis molt bé i fins la tornada.
    Petons

    ResponElimina
  17. Ostres!! Quina il.lusió obrir l¡ordinador aquest matí i veure la qüantitat de missatges que tenia!!
    La teresa m'ha donat un munt de feina per fer!!!

    ResponElimina
  18. jo tinc un de mottlo, a veure si em faig amb algun més. M'encanta la textura d'aquests cocs, són tan bons! A tu t'ha quedat perfecte!

    ResponElimina
  19. Te ha quedado preciosooooo y muy rico. besitos y felicidades...

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.