dimecres, 8 de maig del 2013

AMANIDA DE PEBROTS


Bones!
Avui torno amb una amanida de pebrot amb un colorit molt primaveral, ahir a la fruiteria  em vaig trobar amb aquests pebrots grocs, de seguida em va venir al cap una recepta que tenim en el llibre de verdures de Thermomix, que porta aquest tipus pebrot, què normalment aquí no se'n veuen gaires, és tant senzilla com coure el pebrot al vapor i acompanyar-lo d'una vinagreta. Això si t'ha d'agradar el pebrot i cuit al vapor queda molt bo a casa ens va sorpendre!
Espero que us agradi!!

INGREDIENTS:
1 pebrot verd
1 pebrot vermell
1 pebrot groc
500 gr d'aigua (pel vapor)

Vinagreta:
el suc de mitja llimona
1 gra d'all
unes fulles de julivet fresc
8-10 olives negres sense pinyol
sal, pebre
50 gr d'oli d'oliva extra verge
1 culleradeta de mostassa (la meva era en gra)

PREPARACIÓ:

1. Netegem i tallem els pebrots a tires fines, els anem posant dins el recipient varoma, posem l'aigua en el vas  tanquem posem els recipient  varoma al seu lloc i programem 35 minuts, varoma, velocitat 2.
Podeu aprofitar per posar uns ous a dins del cistellet o per fer un peix al vapor tal com vaig fer jo.

2. Un cop cuit els posem en una safata buidem l'aigua del vas i posem tots els ingredients de la vinagreta a dins. Programem 15 segons a velocitat 10. Servim per sobre el pebrot i ja estarà llesta per menjar.

BONÍSSIMA!!



2 comentaris:

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.