dijous, 2 de juliol del 2015

POSTRE RÀPID DE LLIMONA


Bones, quina caloooor!!!
No et be de gust menjar res només amanides i coses fresques com aquest postre de llimona què és ràpid i no necessita forn.:-) 
Espero que us agradi i bon cap de setmana que demà ja és divendres.

INGREDIENTS:
400 gr de llet condensada (si no us espanteu, jo vaig pensar el mateix)
500 gr de iogurt natural
100 gr de suc de llimona

PREPARACIÓ:

1. Posem tots els ingredients a dins del vas i programem 30 segons velocitat 5. Repartim la mescla en recipients individuals i reservem a la nevera fins el moment de menjar.

2. Quan anem a servir-lo i ratllem pell de llimona per sobre, bon profit!



2 comentaris:

  1. MMmmmm....ha de ser molt refrescant!!! Una pregunta....té molt gust a llet condensada? Em fan molt goig però com al meu marit no li agrada la llet.....sempre em faig enrere! ja em diràs!!!
    Petons,
    olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Olga, no de veritat es com menjar 1 iogurt de llimona, per això he posat entre parèntesis que no us espanteu jo vaig pensar calories i molt dolç i no, queda molt suau, posa-li menys llet condensada 300 gr si vols per provar-lo el primer cop, veuràs com et sorpendrà

      Elimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.