dilluns, 19 d’abril del 2010

CEBETES CONFITADES

Aquesta recepta la vaig veure al blog de la Carmen de Dulces Bocados, em van cridar l'atenció com a acompanyament o aperitiu, i ja fa dies que tenia moltes ganes de preparar-les, efectivament no em vaig equivocar són boníssimes, porta una mica de feina pelar-les peró quan les tens a la boca penses que a valgut la pena.
Us deixo l'enllaç de les seves cebetes: http://dulcesbocados.blogspot.com/search/label/CEBOLLAS

INGREDIENTS:

1 Kg de Cebes de les de "platillo"
2 cullerades colmades de sucre
1 culleradeta de postre de Bovril (concentrat de carn)
200 ml d'aigua
oli d'oliva

PREPARACIÓ:

1.Pelem les cebes i les posem a daurar a la paella amb l'oli, a continuació escalfem l'aigua al microones, afegim la culleradeta de Bovril i remenem fins que ens quedi ben integrat.

2. Afegim el sucre a la paella amb les cebes i anem remenant fins que caramelitzi i agafi un color torrat, afegim l'aigua amb el concentrat de carn i deixem reduir a foc baix fins aconseguir consitència de caramel.

BON PROFIT!!!






Aquestes són les cebetes que jo vaig comprar.






20 comentaris:

  1. M'encanten aquestes cebetes i així confitadetes,humm; però no en trobo. On les has comprat???Es que jo en aquest poble no trobo de res!!

    Petonets preciosa,

    Vanesuky.

    ResponElimina
  2. Ep, jo també les vaig fer, són genials com a acompanyament! Em van quedar més fosques, suposo que deu ser perquè vaig posar-hi sucre morè :-)

    ResponElimina
  3. Aquestes cebetes tenen molt molt bona pinta.... i amb pastanaguetes baby... sublim!!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Què bones, sobretot si les pela algú altre, jo em faig un tip de plorar!!!

    ResponElimina
  5. Quan en preparo en faig moltes i les congelo per altres ocasions, fetes així queden molt bones, i tinc feina avençada.
    Petonets

    ResponElimina
  6. Vanesuky jo les vaig comprar a la fruiteria perquè als supers no en trobava.

    Surfzone, no en facis cas del color a la Carmen també li van sortir mes fosques jo crec que vaig ser massa prudent amb el sucre i no em van quedar prou caramelitzades.

    Maria, oi tant!! amb unes baby segur que estàn genials!

    Cristina, quin fart de plorar,ja tèns raó al final em va ajudar la meva filla perque no s'acavaben mai més!! je, je

    Fem un mos, jo també en vaig congelar així si algún dia tinc invitats sorpresa....ja les tindré a punt.

    ResponElimina
  7. Qué ricas y vistosas te han quedado. enhorabuena. Besitos y feliz día...

    ResponElimina
  8. Hola Judith, me n'alegro que t'agradin jo les trobo molt pràctiques, perquè les tens al congelador i no t'has de preocupar de l'acompanyament. És una feina haver de pelar-les, però com tu dius, quan les tens a la boca penses que val la pena.
    Petonets

    ResponElimina
  9. Aquestes cebetes són un dels acompanyaments preferits a casa, queden dolces i molt caramelitzades. Mai he afegit el bovril, penso que encara quedaran millor, ho provaré ;)

    ResponElimina
  10. HOLA GUAPA TU

    QUE BONES, JO LES GAIH SEMBLAN-TES PERÒ EN CONTES DEL CONTENTRAT DE CARN IE L POSSO UN RAIG DE VI ESPECIAL PER CUINA

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  11. Hola, a casa ens encanten i de tan en tan cauen, per acompanyar la carn estan espectaculars, però jo les faig sense el concentrat de carn, només cebes, sucre, aigua i una miqueta d'oli.
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  12. Guau, em torna boja la ceba, de totes maneres, bé, cuita sempre, i aquestes tenen una pinta espectacular. Us agafo la recepta perquè aquestes no me les perdo.
    Petons

    ResponElimina
  13. Jo faig contraband de cebetes del platillo,jajaja, aquí no trovo i quant baixo sempre compro, una vegada aquí les faig caramel.litzades i les congelo, son una delícia. Mil petons

    ResponElimina
  14. Hola!
    Mmmmmmmmmmm cebetes...
    dir-vos que jo les trobo a les botigues SuperVerd i que com són també molt i molt bones és afegint un cop estàn una miqueta cuites amb oli i el sucre, un raig de vinagre de mòdena i deixar que es vagin cuinant, ja em direu. També en comtes de sucre es pot afegir mel, queden també exquisites !

    ResponElimina
  15. Hola!
    Veig que has tingut feina a pelar-les. Fes una cosa: escapça-les i escalda-les. La pell sortirà sola i... gens de feina!!
    Ara encara en pots fer més sovint!
    Salut i bon profit!
    Xima

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Xima pels teus consells sens dubte el pròxim cop ho faré!!

      Elimina
  16. Jo les escaldo sense escapçar, també funciona

    ResponElimina
  17. No ploreu mès, escaldeu-les i les pelareu facilment.

    ResponElimina
  18. jo les poso al forn i les faig escalivades, tot donant voltes de tant en tant. Un cop fredes les pelo que és fàcil i senceres amb una vinagreta de bon oli sal mldon i vinagre vulgaris amb bastant pebre negre, són excel.lents. Si la part de sobre queda una mica torrada millor.

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.