

Li he modificat algún ingredient i he canviat la cobertura no per res senzillament no tenia raïms, a veure que us sembla. Un dels comensals del sopar em va elogiar amb aquestes paraules; Judith, aquesta coca de formatge està TREMENDA!!! en vull la recepta.
INGREDIENTS:
150 gr de galetes maría
70 gr de mantega a temperatura ambient
250 gr de xocolata blanca
250 gr de formatge fresc Tipus burgos
300 gr de philadelphia
40 gr de sucre
250 gr de llet
2 sobres de cuajada
cobertura:
Maduixes
Gelatina vermella
40 gr de sucre
250 gr d'aigua
PREPARACIÓ:
1. Forrem un motlle d'aquells que es desmonten amb paper film. Posem les galetes i la mantega dins del vas i triturem uns segons a velocitat 6, té de quedar una pasta, amb la cual farem la base del pastís pressionant amb el mateix cubilet.
2. Ara posem la xocolata al vas i la trinxem uns segons a velocitat 5-10 progressiu. Afegim la resta dels ingredients i programem 7 minuts, 90º, velocitat 4. Aboquem aquesta mescla sobre la base de galetes i la deixem reposar fins que estigui ben freda i cuallada a dins la nevera.
3. Netegem i partim les maduixes les posem pel cim del pastís (sense treure'l del motlle), mentre posem el sucre i la pols de gelatina a dins del vas remenem uns segons a velocitat 6, afegim els 250 gr d'aigua i ho escalfem 4 minuts, 100º, velocitat 2. Ho deixem reposar un 2 minuts dins del vas, i desprès amb una cullera i amb molt de compte ho anem abocant pel cim de les maduixes, el tornem a posar a dins la nevera fins que la gelatina ens quedi ben cuallada.
Aquest pastís és deliciós, molt refrescant i la xocolata li dona un toc molt sofisticat.
BON PROFIT!!!!
Quina enveja...no poder tastar-la.
ResponEliminaT'ha quedat magnifica
Petonets
quina bona pinta que té aquest pastís de maduixa!!
ResponEliminaEspectaculaaaaaaar y seguro que deliciosa.
ResponEliminaBicos mil y feli domingo wapa.
T'ha quedat un pastís de luxe: no m'estranya el comentari del teu convidat!
ResponEliminaUn pastís perfecte per un bon final de sardinada... i amb la capa de maduixa queda molt bonic! Maduixes, formatge i xocolata blanca lliguen super bé!
ResponEliminaM'encanta la teva versió de la tarta de la Maria! Quina bona manera d'acabar un àpat amb amics. Molts petons, guapa.
ResponEliminaNoia, quina presentació: ha quedat fantàstica... i amb el toquet de xocolata blanca, ni m'ho imagino!
ResponEliminaJudith, sardines i aquest pastis, que sapigues que a mi ja em tens al sac!! Esta oberta la llista per apuntar-me al teu cercle d'amistats?? jeje
ResponEliminaT'ha quedat fabulos i aquest noi te molta rao, debia d'estar TREMENDO!!
Petonets
Pues a mi también me parece que está "tremenda", tremendamente buena y tremendamente bonita.
ResponEliminaUn besito
El puntet que li deu donar la xocolata ha de ser boníssim.
ResponEliminaT'ha quedat espectacular, felicitats.
Petonets
Moltes gracies a tots i totes si pogues us en faría arribar un trosset, però no en va quedar ni un bocinet!!
ResponEliminaEspero que te hayaa sobrado algo porque me cojo el AVE ahora mismo y me planto en tu casa.
ResponEliminaSi hacea falta pongo carica de perrico apaleao a ver s doy un poco mas de pena y me toca un trozo mas grande
jajajajajajajaja.
Pochoncicos.
Un pastis que deu testar molt bo amb el conjunt d’ingredients
ResponEliminaPetons
Wivith, te espero encantada!!!
ResponEliminaCom'è goloso questo cheesecake! Mi è venuta l'acquolina in bocca solo a guardarlo in foto... :-)
ResponElimina