dissabte, 26 de novembre del 2011

PASTÍS DE XOCOLATA FARCIT DE PROFITEROLES DE NATA

 Fi de setmana, avui us deixo un postres molt ràpid, fàcil i molt bo!!!
Aquesta recepta ja la tenia però l'he renovat una mica i m'agrada molt més aquesta, per tant anul·lo l'entrada antiga i us deixo la nova. Proveu-la!!!

INGREDIENTS:

1 paquet de galetes maria
50 gr d'avellanes torrades
80 gr de mantega
1 sobre de flam per 8 persones (royal)
500 gr de llet  a temperatura ambient
500 gr de nata líquida a temperatura ambient
200 gr de xocolata fondant
100 gr de xocolata amb llet i avellanes
1 paquet de profiteroles de nata congelats

PREPARACIÓ:

1.Posem les galetes juntament amb les avellanes al vas, trinxem 7 segons a velocitat 10. Afegim la mantega i programem 7 segons a velocitat 7. Posem aquesta massa a la base d'un motlle desmuntable (amb film a sota és més fàcil desmotllar-la) i anem pressionant amb una cullera perquè ens quedi ben compacte. Reservem a la nevera.

2. A continuació posem les xocolates al vas i li donem 3, 4 cops de turbo per triturar-la. Afegim la llet i la nata, el sobre de flam i programem 10 minuts, 100º, velocitat 4.

3.Mentre anirem posant les profiteroles sobre la base de galetes, quan acabi la Thermomix abocarem amb molt de compte la barreja a sobre la base de galeta i profiteroles. La deixem refredar i quallar a la nevera un mínim de 4 hores.

4.Un cop ben fred desmotllem i servim, ja estarà llest per menjar. Si voleu el podeu decorar amb nata.

Nota: És molt important que les profiteroles siguin congelades perquè no suren i ens ajuden a refredar més ràpid la mescla així ens qualla més ràpid. Desprès si la llet i la nata no són a temperatura ambient tindreu de programar 2 minuts + per tal que la màquina arribi a 100º sinó no us quallarà bé.

Us deixo un petit pas a pas:



13 comentaris:

  1. Te molt bona pinta aquests pastis. La veritat es que es ben rapid de fer .
    Petons i bon fi de setmana!!!!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies guapes pels vostres comentaris!!!

    ResponElimina
  3. Judith això si que és un pastís ben llaminer i molt bona combinació amb les lioneses de nata .
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  4. Judith¡¡ te habran hecho la ola en casa, espectacular y bien rico¡ Un fuerte abrazo

    ResponElimina
  5. QUe bo! amb els profiterols ha de ser una delicia ehh!! m'apunto la recepta que la trobo moolt original! peotns

    ResponElimina
  6. Ei, aquest porta sorpresa a dins, ha de ser boníssim!

    ResponElimina
  7. Aquest pastís el tinc pendent de fer... no se ni el temps ara al veure la teva foto se'm queia la baba.

    Tinc la thermo que no xuta, les cutxilles no tenen força, suposso que seerà algo del motor, espero que me l'arreglin ràpid i l'estrenaré amb aquest pastís.

    Muas!

    ResponElimina
  8. La vaig fer fa poc1 ens va agradar molt!! t'ha quedat molt bé!

    ResponElimina
  9. Quina bomba! pels més llaminers... M'agraden molt els pastissos amb base de galeta.

    ResponElimina
  10. Jo l'he fet 2 o 3 cops i sempre em suren, independentment de si són congelats o no. Sempre ho he fet amb profiterols de La sirena, potser estan poc plens i tenen molt aire per dins...

    ResponElimina
  11. Bones !!!!

    Aquest cap de setmana l'he fet i és una passada de bo i fàcil. Us hi animo !!!

    I això que diu aquesta noia que suren, el divendres el vaig fer amb profiteroles de la Sirena congelades i en van surar la meitat, les vaig aguantar com vaig poder. I l'endemà el vaig tornar a fer amb lioneses de la Sirena, més grosses i llavors no en va surar n'hi una.

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.