dijous, 28 de novembre de 2013

ARRÒS AMB MARISC

Bon dia,
Quants dies sense publicar res, avui us deixo el nostre dinar d'ahir, a casa som molt arrossers, és posar un plat d'arròs a taula i tothom està content, ja hi pots posar-hi el que vulguis que no li fan mai un lleig a un plat d'arròs o sigui que no tinc problema, aquesta recepta és del llibre de 101 arrossos amb Thermomix. Me'l vaig estar mirant amb carinyo i la foto d'aquesta recepta diu menja'm :-)
Per tant vaig posar fil a l'agulla i aquí en teniu el resultat, la recepta original porta gambes però quan era a la peixateria vaig veure aquests crancs i vaig canviar-los per les gambes, el pròxim dia i posaré les dos coses :-D

INGREDIENTS:
250 gr de cloïsses (les posem en remull amb aigua i sal perquè deixin anar la sorra)
250 gr de musclos
150 gr de cranc o gambes pelades
2 pastilles de brou de verdures
1 litre d'aigua
150 gr de ceba
1 gra d'all
40 gr d'oli d'oliva
80 gr de tomàquet triturat
1 mica de sal
pebre
250 gr d'arròs gra rodó
Julivert picat per decorar

PREPARACIÓ:

1. Netegem les cloïsses, els musclos i els posem juntament amb els crancs al recipient varoma, tot seguit posem el litre d'aigua al vas amb les 2 pastilles de brou de verdures i programem 15 minuts, varoma, velocitat 1. Posem el recipient varoma a sobre. Un cop cuit retirem i reservem.

2. Colem el caldo i el reservem, netegem el vas i posem la ceba, l'all i l'oli programem 4 segons velocitat 5. Tot seguit ofeguem 3 minuts, varoma, velocitat 1.

3. Afegim el tomàquet, la sal i el pebre i programem 5 minuts, varoma, velocitat 1. Afegim l'arròs i el brou reservat, programem 13 minuts, 100º, gir esquerra, velocitat cullera. Mentre traurem el musclos de les valves, les cloïsses les deixem senceres

4. Quan acabi el temps obrim el vas i afegim els musclos, les cloïsses, els crancs i tornem a programar 2 minuts, 100º, gir esquerra, velocitat cullera. Servim en una safata i posem el Julivert picat per sobre.

BON PROFIT!






8 comentaris:

  1. Amb un arrosset així fas content a tothom a l'hora de dinar!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  2. m'agrada molt l'arròs i si surt caldòs com el teu molt millor

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lidia, la veritat es que surt boníssim!

      Elimina
  3. Me l'apunto!!!!! M'estic imaginant l'oloreta!!!!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt be Olga a veure si te'l veig pènmjat al blog :-)

      Elimina
  4. Quin ARRÒS!! (am majúscules)
    M'agrada moltíssim, sempre en menjaria però m'he de controlar jeje, i el teu té una pintassa!!
    Molts petons

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.