dissabte, 23 de novembre del 2019

PASTÍS DE POMA



Bon dia!!
L'altre dia al mercat vaig comprar poma de Girona, tenia ganes de fer-les cuites però mirant per cookidoo vaig trobar aquesta recepta que és fa amb una base de galeta, per tant poma i galeta l'èxit era assegurat i no em vaig equivocar, la recepta en si és molt fàcil amb ingredients que normalment tenim a casa i com que fa fred i em venia de gust encendre el forn, em vaig posar mans a la massa i aquí en teniu el resultat.
Altament recomanable, si teniu pomes no dubteu en preparar-la,  només li afegiria un ingredient: Canyella
Bon cap de setmana!!

INGREDIENTS:
Massa:
75 gr de mantega a trossos
150 gr de farina
1 pessic de sal
1 culleradeta de sucre vainillat
50 gr d'aigua
Cobertura:
1 kg de poma pelada i tallada molt fina
20 gr de mantega a daus
30 gr de sucre

PREPARACIÓ:

Escalfem el forn a 200º dalt i baix

1. posem la mantega, la farina, la sal, el sucre i l'aigua al vas, barregem 20 segons a velocitat 4. Fem baixar la resta d'ingredients de les parets del vas i tornem a barrejar, 10 segons, gir esquerra, velocitat 2.

2. Enfarinem la superfície a treballar i posem la massa i amb un corró l'estirem, folrem un motlle rodó (millor que es desmunti) l'untem amb mantega i l'enfarinem. Posem la massa a dins que ens cobreixi una mica les parets i anem posant la poma tot voltant fins arribar al centre, li posem el sucre per sobre i la mantega.

3. La fornegem 35 minuts, si veieu que la poma es cou  massa, li posem paper d'alumini a sobre perquè no ens quedi cremada, només daurada. Un cop cuita retirem del forn la deixem refredar una mica i la desmotllem.

BON PROFIT!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.