diumenge, 18 d’octubre del 2015

AIG 2015!!!

  Logo creado por Alejandara de Alejandra’s Scrap y Estefanía de Desserts&Dulces



Hola boneees!!
Un any mes torno a participar a l'esdeveniment del AIG, per les que no sabeu de que va les sigles AIG volen dir Amic invisible gastronòmic, un grup de Bloguers ens apuntem i una administradora la Jess del blog Decogalletas s'encarrega d'organitzar-ho tot, gràcies Jess (sense tu no seria possible)
A l'entrada d'avui li tinc de deixar unes pistes al meu AIG perquè li sigui mes fàcil conèixer els meus gustos i aficions.
Al meu amic invisible li dic:
Primer: Amb qualsevol cosa estaré contenta, et dono les gràcies per endavant per dedicar-me uns minuts del teu temps
Segon: Sóc una fan de la cuina m'agrada tot des de la reposteria a la cuina tradicional, les espècies em tornen boja, a tot li poso espècies sigui dolç o salat, també sóc addicte al té i les infusions :-)
Tercer: M'agraden els motlles de galetes, de pastissos, m'encantaria tenir una Tajin és una de les poques coses que encara les tinc a pendents jejeje
Quart: M'agradaria una cosa típica de la teva ciutat, un dolç record o un objecte que tingui un significat especial per tu  (per si et serveix col.lecciono imants de nevera)

Gràcies de nou per dedicarme el teu temps, qualsevol cosa que vingui de tu (siguis qui siguis) m'agradarà!
Un petó i feliç AIG!!


Hola!!
Un año más vuelvo a participar en el evento del AIG, para las que no saben que es, las siglas AIG quieren decir Amigo invisible gastronómico, un grupo de blogueros nos apuntamos y una administradora Jess del blog Decogalletas se encarga de organizarlo todo, gracias Jess (sin ti no sería posible)
En la entrada de hoy le tengo que dejar unas pistas a mi AIG para que le sea mas fácil conocer mis gustos y aficiones.
A mi amigo invisible le digo:
Primero: Con cualquier cosa estaré contenta, te doy las gracias de antemano por dedicarme unos minutos de su tiempo
Segundo: Soy una fan de la cocina me gusta todo desde la repostería a la cocina tradicional, las especies me vuelven loca, a todo le pongo especies sea dulce o salado, también soy adicta al té y las infusiones :-)
Tercero: Me gustan los moldes de galletas, de pasteles, me encantaría tener una Tajin es una de las pocas cosas que todavía las tengo a pendientes jejeje
Cuarto: Me gustaría algo típico de tu ciudad, un dulce recuerdo o un objeto que tenga un significado especial para ti (por si te sirve colecciono imanes de nevera)
Gracias de nuevo por dedicarme tu tiempo, cualquier cosa que venga de ti (seas quien seas) me gustará!
Un beso y feliz AIG !!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.